Aktuality -> IT Business - 11. 1. 2007

Compuware kupuje Proxima Technology

compuware_proxima_702.jpgSpolečnost Compuware oznámila akvizici soukromé společnosti Proxima Technology za zhruba 31 milionů USD v hotovosti. Společnost Proxima sídlí v americkém Denveru, své pobočky má v Austrálii a ve Velké Británii a zaměstnává přibližně 70 lidí. Produkt Proxima Centauri nabízí IT oddělením řešení jednoho z jejich největších problémů – neschopnosti zajistit srozumitelný přehled o dodávce služeb z pohledu obchodní činnosti podniku. Tato skutečnost omezuje efektivní komunikaci IT managerů s klíčovými klienty a stěžuje určování priorit souvisejících s dodávkou služeb.

Centauri tyto problémy řeší nejen pomocí uceleného obchodního pohledu na zajišťování služeb, ale rovněž prostřednictvím platformy Service Level Management určené přímo pro uživatele. Centauri rovněž zajišťuje podporu automatizovaného zvyšování kvality služeb založeného na metodologiích a osvědčených postupech ITIL a Six Sigma. Řešení Compuware Vantage a Centauri umožní zákazníkům propojit hodnocení zkušeností koncových uživatelů s měřením výkonu aplikací a služeb technické podpory a vytvořit tak integrovaný a ucelený pohled na obchodní služby. Centauri a jeho měření aktuální a historické úrovně kvality služeb lze využít rovněž v rámci řešení Compuware Changepoint IT Portfolio Management.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.