Aktuality -> IT Business - 21. 6. 2015

Commvault si za strategického partnera pro ČR zvolil společnost MHM

Společnost Commvault, zabývající seoblastí informačního managementu a ochrany podnikových dat, oznámila uzavření strategického partnerství s českou firmou MHM computer. Jeho cílem je rozvíjet a poskytovat lokální odborné znalosti pro oblast cloudových služeb správy dat na českém trhu. Oznámení o strategickém partnerství přichází po letech spolupráce obou společností. Během této doby MHM úspěšně dokončila první implementace řešení pro ochranu dat od společnosti Commvault a spustila první školení a certifikace Commvault Simpana na českém trhu. V rámci partnerství bude MHM poskytovat také poradenské a implementační služby a bude fungovat jako regionální školicí středisko pro Commvault.



Řešení Commvault Simpana 10 je sjednocená platforma pro správu dat. Zahrnuje podporu aplikací, snapshotů a klonů na podporovaných hardwarových platformách, indexování a deduplikaci dat, replikaci a archivování s obsahovým vyhledáváním pro úsporné zachytávání, migraci, ukládání, vyhledávání a obnovování dat z libovolné datové vrstvy dané infrastruktury.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.