facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 6. 2015

Commvault si za strategického partnera pro ČR zvolil společnost MHM

Společnost Commvault, zabývající seoblastí informačního managementu a ochrany podnikových dat, oznámila uzavření strategického partnerství s českou firmou MHM computer. Jeho cílem je rozvíjet a poskytovat lokální odborné znalosti pro oblast cloudových služeb správy dat na českém trhu. Oznámení o strategickém partnerství přichází po letech spolupráce obou společností. Během této doby MHM úspěšně dokončila první implementace řešení pro ochranu dat od společnosti Commvault a spustila první školení a certifikace Commvault Simpana na českém trhu. V rámci partnerství bude MHM poskytovat také poradenské a implementační služby a bude fungovat jako regionální školicí středisko pro Commvault.



Řešení Commvault Simpana 10 je sjednocená platforma pro správu dat. Zahrnuje podporu aplikací, snapshotů a klonů na podporovaných hardwarových platformách, indexování a deduplikaci dat, replikaci a archivování s obsahovým vyhledáváním pro úsporné zachytávání, migraci, ukládání, vyhledávání a obnovování dat z libovolné datové vrstvy dané infrastruktury.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.