facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Cognex představil OCRmax

Nový nástroj pro aplikace optického rozpoznávání znaků

Společnost Cognex představila algoritmus OCRMax, nový nástroj pro aplikace optického rozpoznávání znaků (Optical Character Recognition – OCR) a ověřování (Optical Character Verification – OCV). Algoritmus OCRMax je rychlý, snadno se nastavuje a jednoduše se používá na všech platformách systémů a softwaru počítačového vidění In-Sight a VisionPro. OCRMax je komplexním nástrojem typu vše v jednom (all-in-one), který dokáže zvládat variace znaků, zkosení textu, proporcionální typy písma a proměnlivé délky řetězců. Klíčem k dosažení těch nejvyšších rychlostí s algoritmem čtení je jeho lepší schopnost segmentace znaků. Funkce segmentace každou linii znaků rozdělí na jednotlivé regiony po jednom znaku. Tato robustní funkce zajišťuje, že OCRMax dokáže pracovat se zkreslenými, vzájemně se dotýkajícími a různě rozestoupenými znaky. Dokáže se přizpůsobit i nerovným povrchům a variacím osvětlení pozadí znaků.



OCRMax má intuitivní uživatelské rozhraní, díky němuž je učení typům písma velmi jednoduché. Čtení je proto více konzistentní a opakovatelné téměř v každém prostředí. Uživatelé algoritmu OCRMax mohou rovněž exportovat a importovat typy písma z vnějšího ukládacího zařízení, což učení ještě více usnadňuje a zvyšuje flexibilitu nástroje. Navíc mohou uživatelé sdílet stejné typy písma mezi různými systémy společnosti Cognex a dále tak optimalizovat a zjednodušit správu typů písem.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.