facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Co přináší VoIP?

-PR-
VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonie je zjednodušeně řečeno technologie umožňující telefonování prostřednictvím internetu (VoIP operátora). Jde o technické řešení telefonie, které velcí telefonní operátoři používají „skrytě“ už dlouho – hlas se převede na IP (Internet Protocol) a část trasy se přenáší ve formě digitálních dat. Tento způsob je stále častěji „protažen“ až ke koncovému uživateli vybavenému IP ústřednou, IP telefonem nebo IP bránou. Kvalita IP telefonie je dnes již na velmi dobré úrovni a je limitována snad jen kvalitou internetového připojení zákazníka.

Výhody VoIP

Z přínosů IP telefonie může profitovat celé spektrum zákazníků – jak velká či střední firma, tak i domácí uživatelé. Mezi hlavní přínosy patří:
  • úspory na platbách za hovorné (ty se mohou pohybovat i kolem šedesáti procent!), navíc odpadají paušální poplatky za pronájem linky,
  • jednotná infrastruktura (stejná kabeláž a stejné prvky sítě jako stávající počítačová síť),
  • snazší správa a konfigurace, blízkost k IT systémům,
  • nezávislost na jednom dodavateli (díky protokolu SIP spolu mohou vzájemně spolupracovat zařízení různých výrobců),
  • snadná rozšiřitelnost (VoIP systémy nemají za některých podmínek pevné limity v počtu připojených poboček nebo počtu připojených poskytovatelů služeb),
  • snadné přidávání dalších funkcí (díky softwarovému základu IP ústředny je možné do systému programovat další funkce, které v něm původně nebyly),
  • nesvázanost s místem (k IP ústředně se můžete připojit odkudkoliv ze světa, pokud máte připojení k internetu).

Reálný příklad zavedení VoIP řešení ve střední firmě

Velikost a personální rozdělení společnosti

Tento příklad uvádí VoIP řešení realizované na míru středně velké firmě. Do kalkulace návratnosti se započítávají orientační měsíční náklady na zaměstnance přibližně padesát tisíc korun. Struktura zaměstnanců zahrnuje deset obchodníků, dvacet technických pracovníků (programátoři, hot-line, servisní technici), dvacet pracovníků podpory prodeje (administrativa, marketing).

Současný stav

Volání se řeší pomocí dvou HTS linek a jedné ISDN30 linky zapojených do ústředny, do které jsou připojeny běžné analogové telefony. Celková průměrná měsíční provolávka je šedesát hodin a poměr volání do jednotlivých sítí je: 60 % – pevné linky, 30 % – mobilní telefony, 10 % – volání do zahraničí.

Navrhovaný stav

Realizace je postavena na plnohodnotném VoIP řešení, které zahrnuje VoIP ústřednu, VoIP telefony, implementační práce a nahrávání hovorů. Výsledné řešení odbourá paušální poplatky za pevné linky a podstatně sníží cenu provolávky. Výrazné úspory lze dosáhnout i propojením do ERP či CRM systému.

joyce

VoIP řešení na míru? Žádný sen, ale realita

Společnost JOYCE ČR, s.r.o., je na trhu již patnáct let a na VoIP technologii se zaměřuje prakticky od jejího vzniku. Díky těmto zkušenostem dokáže vyhovět požadavkům i těch nejnáročnějších zákazníků. Všechna VoIP řešení jsou postavena na velmi kvalitních produktech značky WELL, jež se jako jedna z mála může prezentovat komplexním portfoliem VoIP produktů – počínaje VoIP branami s rozsáhlým spektrem požadovaných technických parametrů přes ucelenou řadu IP telefonů včetně plnohodnotného provisioningu až po kvalitní hardwarové a softwarové modulární VoIP ústředny, které se dimenzují a implementují podle potřeb a velikosti zákazníka.
Všechna řešení jsou vždy navrhována na míru, přesně dle přání a požadavků zákazníka. S VoIP systémy WELL se Vaše telefonie posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena Vám v tom pomoci.

Pokud zašlete svoji poptávku po VoIP řešení pro Vaši firmu do 31. 8. 2011, získáte nejen kalkulaci přímo pro Vás na míru, ale navíc slevu na veškeré komponenty pro Vaši realizaci ve výši 3 %, pokud se realizace stihne do konce října 2011.

Joyce Kontakt:
Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník VoIP projekty
Tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz