facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 23. 9. 2016

Cloudu už se nebojíme, ale využít jej neumíme

Cloud computingSpolečnost IDC zpracovala pro Cisco studii, podle které se cloud stává v podnicích samozřejmostí, naplno jej ale dokáže využít jen minimum organizací. Studie s výstižným názvem „Cloud se stává běžnou praxí: Všichni se snaží, někteří profitují, málokdo maximalizuje hodnotu“ ukazuje, že stále více podniků zavádí cloud, avšak jen málo z nich dokáže maximálně využít jeho potenciální přínosy.



Studie vychází z průzkumu mezi manažery s rozhodovací pravomocí v oblasti IT ve více než 6100 podnicích a organizacích z 31 zemí. Průzkum proběhl již druhým rokem, tentokrát s téměř dvojnásobným počtem respondentů, a bylo proto možné provést i meziroční srovnání. Výzkum například ukazuje, že téměř 68 % zkoumaných subjektů ve svém podnikání využívá cloud. To představuje výrazný nárůst oproti předchozímu roku, kdy na stejnou otázku odpovědělo kladně 42 % dotázaných. Na uvedeném růstu se výraznou měrou podílejí cloudové aplikace pro bezpečnost a internet věcí. Většina organizací (69 %) však podle studie postrádá pokročilou cloudovou strategii. Pouhá 3 % pak mají optimalizovanou cloudovou strategii, která pomáhá k dosahování nadprůměrných obchodních výsledků.

Cloud computing

Souhrn výsledků studie IDC si můžete stáhnout zde. Infografika shrnující závěry výzkumu je k dispozici zde.

Je vaše firma připravena na cloud?

Na internetových stránkách Cisco Business Cloud Advisor Adoption Report je možné vyplnit krátký dotazník, který pomáhá zhodnotit míru pokročilosti využití cloudu v organizaci a porovnat související obchodní přínosy s jinými podnikatelskými subjekty — podle odvětví, velikosti a zeměpisné polohy.

úspory

 


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.