- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pro Slovak Telekom
Společnost Cleverlance přispěla k nasazení ngCRM ve společnosti Slovak Telekom reintegrací produktu People@work. Důvodem reintegrace CRM celé skupiny Deutsche Telekom, jíž je Slovak Telekom členem, bylo vytvořit jednotný systém péče o zákazníky a evidenci jejich objednávek napříč všemi přenosovými technologiemi, fixními i mobilními.


Největší multimediální operátor na Slovensku Slovak Telekom původně používal CRM systém Siebel 6.3, který byl integrován i se systémempro workforce management P@W (jehož podporu a vývoj zajišťuje Cleverlance). V návaznosti na rozhodnutí společnosti Slovak Telekom přejít ze Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bylo nutno upravit celou řadu business procesů a implementovat změny téměř ve všech IT systémech, a to i P@W.
Projekt změny CRM, včetně navazujících business procesů, začal v půlce roku 2011 a trval více než dva roky. Podílela se na něm řada dodavatelů a pracovaly na něm stovky lidí. Společnost Cleverlance v rámci projektu integrovala své již dříve dodané řešení P@W na ngCRM. Jednalo se o poměrně složitou a komplexní reintegraci produktového katalogu, nových workflows apod. Současně bylo nezbytné udělat některé úpravy P@W pro potřeby Siebel 8.1. Po nasazení do produkčního prostředí došlo ke sjednocení produktového katalogu nabízených služeb, což má pozitivní vliv na objem zřizovaných služeb. Díky plnému využití produktu P@W jsou nyní zákazníkům nabízeny závazné reálné termíny zřízení služby hned při prvním zavolání na call centrum, nebo po návštěvě kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.
Zdroj: Cleverlance
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |