Aktuality -> IT Projekty - 5. 6. 2014

Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pro Slovak Telekom

Společnost Cleverlance přispěla k nasazení ngCRM ve společnosti Slovak Telekom reintegrací produktu People@work. Důvodem reintegrace CRM celé skupiny Deutsche Telekom, jíž je Slovak Telekom členem, bylo vytvořit jednotný systém péče o zákazníky a evidenci jejich objednávek napříč všemi přenosovými technologiemi, fixními i mobilními.



Největší multimediální operátor na Slovensku Slovak Telekom původně používal CRM systém Siebel 6.3, který byl integrován i se systémempro workforce management P@W (jehož podporu a vývoj zajišťuje Cleverlance). V návaznosti na rozhodnutí společnosti Slovak Telekom přejít ze Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bylo nutno upravit celou řadu business procesů a implementovat změny téměř ve všech IT systémech, a to i P@W.

 

Projekt změny CRM, včetně navazujících business procesů, začal v půlce roku 2011 a trval více než dva roky. Podílela se na něm řada dodavatelů a pracovaly na něm stovky lidí. Společnost Cleverlance v rámci projektu integrovala své již dříve dodané řešení P@W na ngCRM. Jednalo se o poměrně složitou a komplexní reintegraci produktového katalogu, nových workflows apod. Současně bylo nezbytné udělat některé úpravy P@W pro potřeby Siebel 8.1. Po nasazení do produkčního prostředí došlo ke sjednocení produktového katalogu nabízených služeb, což má pozitivní vliv na objem zřizovaných služeb. Díky plnému využití produktu P@W jsou nyní zákazníkům nabízeny závazné reálné termíny zřízení služby hned při prvním zavolání na call centrum, nebo po návštěvě kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.

 

Zdroj: Cleverlance


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.