Aktuality -> IT Projekty - 5. 6. 2014

Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pro Slovak Telekom

Společnost Cleverlance přispěla k nasazení ngCRM ve společnosti Slovak Telekom reintegrací produktu People@work. Důvodem reintegrace CRM celé skupiny Deutsche Telekom, jíž je Slovak Telekom členem, bylo vytvořit jednotný systém péče o zákazníky a evidenci jejich objednávek napříč všemi přenosovými technologiemi, fixními i mobilními.



Největší multimediální operátor na Slovensku Slovak Telekom původně používal CRM systém Siebel 6.3, který byl integrován i se systémempro workforce management P@W (jehož podporu a vývoj zajišťuje Cleverlance). V návaznosti na rozhodnutí společnosti Slovak Telekom přejít ze Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bylo nutno upravit celou řadu business procesů a implementovat změny téměř ve všech IT systémech, a to i P@W.

 

Projekt změny CRM, včetně navazujících business procesů, začal v půlce roku 2011 a trval více než dva roky. Podílela se na něm řada dodavatelů a pracovaly na něm stovky lidí. Společnost Cleverlance v rámci projektu integrovala své již dříve dodané řešení P@W na ngCRM. Jednalo se o poměrně složitou a komplexní reintegraci produktového katalogu, nových workflows apod. Současně bylo nezbytné udělat některé úpravy P@W pro potřeby Siebel 8.1. Po nasazení do produkčního prostředí došlo ke sjednocení produktového katalogu nabízených služeb, což má pozitivní vliv na objem zřizovaných služeb. Díky plnému využití produktu P@W jsou nyní zákazníkům nabízeny závazné reálné termíny zřízení služby hned při prvním zavolání na call centrum, nebo po návštěvě kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.

 

Zdroj: Cleverlance


 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.