- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pro Slovak Telekom
Společnost Cleverlance přispěla k nasazení ngCRM ve společnosti Slovak Telekom reintegrací produktu People@work. Důvodem reintegrace CRM celé skupiny Deutsche Telekom, jíž je Slovak Telekom členem, bylo vytvořit jednotný systém péče o zákazníky a evidenci jejich objednávek napříč všemi přenosovými technologiemi, fixními i mobilními.


Největší multimediální operátor na Slovensku Slovak Telekom původně používal CRM systém Siebel 6.3, který byl integrován i se systémempro workforce management P@W (jehož podporu a vývoj zajišťuje Cleverlance). V návaznosti na rozhodnutí společnosti Slovak Telekom přejít ze Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bylo nutno upravit celou řadu business procesů a implementovat změny téměř ve všech IT systémech, a to i P@W.
Projekt změny CRM, včetně navazujících business procesů, začal v půlce roku 2011 a trval více než dva roky. Podílela se na něm řada dodavatelů a pracovaly na něm stovky lidí. Společnost Cleverlance v rámci projektu integrovala své již dříve dodané řešení P@W na ngCRM. Jednalo se o poměrně složitou a komplexní reintegraci produktového katalogu, nových workflows apod. Současně bylo nezbytné udělat některé úpravy P@W pro potřeby Siebel 8.1. Po nasazení do produkčního prostředí došlo ke sjednocení produktového katalogu nabízených služeb, což má pozitivní vliv na objem zřizovaných služeb. Díky plnému využití produktu P@W jsou nyní zákazníkům nabízeny závazné reálné termíny zřízení služby hned při prvním zavolání na call centrum, nebo po návštěvě kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.
Zdroj: Cleverlance
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |