- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cleverlance reintegrovala produkt People@work na nový ngCRM systém pro Slovak Telekom
Společnost Cleverlance přispěla k nasazení ngCRM ve společnosti Slovak Telekom reintegrací produktu People@work. Důvodem reintegrace CRM celé skupiny Deutsche Telekom, jíž je Slovak Telekom členem, bylo vytvořit jednotný systém péče o zákazníky a evidenci jejich objednávek napříč všemi přenosovými technologiemi, fixními i mobilními.


Největší multimediální operátor na Slovensku Slovak Telekom původně používal CRM systém Siebel 6.3, který byl integrován i se systémempro workforce management P@W (jehož podporu a vývoj zajišťuje Cleverlance). V návaznosti na rozhodnutí společnosti Slovak Telekom přejít ze Siebel 6.3 na CRM Siebel 8.1 bylo nutno upravit celou řadu business procesů a implementovat změny téměř ve všech IT systémech, a to i P@W.
Projekt změny CRM, včetně navazujících business procesů, začal v půlce roku 2011 a trval více než dva roky. Podílela se na něm řada dodavatelů a pracovaly na něm stovky lidí. Společnost Cleverlance v rámci projektu integrovala své již dříve dodané řešení P@W na ngCRM. Jednalo se o poměrně složitou a komplexní reintegraci produktového katalogu, nových workflows apod. Současně bylo nezbytné udělat některé úpravy P@W pro potřeby Siebel 8.1. Po nasazení do produkčního prostředí došlo ke sjednocení produktového katalogu nabízených služeb, což má pozitivní vliv na objem zřizovaných služeb. Díky plnému využití produktu P@W jsou nyní zákazníkům nabízeny závazné reálné termíny zřízení služby hned při prvním zavolání na call centrum, nebo po návštěvě kamenného obchodu - takzvaný One Stop Shopping.
Zdroj: Cleverlance
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |