Citrix přidává MDX do CloudGateway

pro zajištění mobility v podnicích

Citrix oznámil dostupnost Citrix CloudGateway 2, jež obsahuje podporu technologie MDX. Její začlenění do CloudGateway přináší celou škálu mobilních aplikací, které umožňují centralizovanou správu, bezpečnost a kontrolu nad nativními aplikacemi pro iOS, Android a HTML 5, s nimiž lze dnes pracovat na mnoha mobilních zařízeních. Aktuální verze CloudGateway dále přidává propojení s Citrix ShareFile, což je služba pro sdílení souborů a synchronizaci v cloudu.


Díky těmto inovacím nabízí CloudGateway zákazníkům jeden unifikovaný kontrolní bod pro všechny mobilní, webové, SaaS a Windows aplikace i data, což platí napříč pro všechna podniková i soukromá zařízení. Společnost Citrix rovněž plánuje přidat podporu MDX do svého populárního programu Citrix Ready, aby tak vývojářům a IT oddělením usnadnila nasazení jejich aplikací v prostředí CloudGateway.

CloudGateway 2 s technologií MDX je již dostupný ke stažení. V rámci dalšího vývoje technologií spojených s MDX nabídne Citrix zabezpečenou e-mailovou aplikaci, aby prostřednictvím MDX umožňující vzdálené smazání obsahu koncového zařízení zajistil patřičnou úroveň bezpečnosti, jaká přísluší podnikovým datům. V plánuje je také vylepšení MDX z hlediska granulární kontroly a dohledu nad mobilními aplikacemi, jejichž používání a ovládání tak má být vysoce bezpečné a zároveň uživatelsky přívětivé.

 


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.