Citrix představil XenMobile Enterprise

komplexní řešení pro správu mobilních aplikací, dat a zařízení

Společnost Citrix představila XenMobile Enterprise, nové řešení pro zajištění mobility podniku. Citrix XenMobile Enterprise kombinuje management zařízení, aplikací a dat, sjednocený korporátní app store, mobilní aplikace pro zvyšování produktivity a živou uživatelskou podporu do komplexního řešení pro doručování mobilních služeb firmám. XenMobile Enterprise neobsahuje pouze zabezpečené aplikace pro mobilní produktivitu, jako je e-mail a prohlížení webu, ale také zabezpečené sdílení, synchronizaci a editaci dokumentů. Citrix dále představil nový obchod s aplikacemi navrženými pro XenMobile, který se zaměřuje na business aplikace. Nový app market je podporován více než 60 hlavními dodavateli mobilních aplikací na trhu.



Citrix XenMobile Enterprise je díky kombinaci technologií pro zabezpečení, správu aplikací i dat a zajištění maximální produktivity řešením, které přináší vše potřebné pro mobilizaci podniku:

  • Širokou podporu zařízení – Citrix podporuje širokou škálu zařízení a to od desktopů, notebooků, smartphonů a tabletů až po fotoaparáty s Androidem nebo USB flash disky. XenMobile rozšířil svou podporu zařízení na správu a zabezpečení nové řady ViewSonic, chytrých displejů založených na Androidu. Tyto displeje jsou již z výroby vybaveny XenMobile, což IT oddělením umožňuje vzdálenou správu a zabezpečení aplikací a dat na těchto zařízeních. 
  • Aplikace určené pro firemní využití – Citrix představil Worx Mobile Apps, soubor aplikací určených pro firemní využití. K Worx Mobile Apps patří aplikace od společnosti Citrix jako je WorxMail, WorxWeb, ShareFile, GoToMeeting a Podio a také aplikace externích vývojářů, jež jsou kompatibilní s Worx díky jednoduchému a výkonnému SDK. IT oddělení mohou aplikace pro Worx najít v nové Worx App Gallery a dodat je na zařízení uživatelů skrze XenMobile.
  • Integrace ShareFile do XenMobile umožňuje uživatelům prohlížet, editovat a sdílet data v rámci zabezpečeného prostoru na svém mobilním zařízení. Uživatelé získají plynulý mobilní přístup k podnikovým datům v cloudu nebo on-premise včetně korporátních síťových disků a SharePointu. Díky možnosti přístupu jakéhokoliv mobilního zařízení k podnikovým datům a díky vestavěnému editoru mobilního obsahu mohou uživatelé editovat a komentovat bez ohledu na prostor a čas.
  • Snadný přístup k živé podpoře – Díky integraci GoToAssist Service Desk a vzdáleného přístupu do XenMobile Enterprise zjednodušuje Citrix přístup k uživatelské podpoře. S přístupem pomocí jednoho dotyku získávají uživatelé pomyslné záchranné lano vždy, když požadují živou podporu. Mohou odesílat své servisní požadavky, chatovat s podporou přímo ze svých mobilních zařízení. Technici podpory získávají informace o uživatelském účtu a mohou provést vzdálenou diagnostiku zařízení pro rychlé řešení problémů s mobilními zařízeními a aplikacemi. Technici také mohou prohlížet a kontrolovat zařízení za účelem komplexní mobilní podpory, pokud to operační systém konkrétního zařízení dovolí.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.