Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 5. 2006

Cisco uvolnilo nový direktor a moduly pro MDS 9000

cisco9513_622.jpgSpolečnost Cisco Systems ohlásila dostupnost produktů Cisco MDS 9513 Multilayer Director, Cisco SAN-OS Software Release 3.0 a přepínacích Fibre Channel modulů s propustností 4 Gb/s a 10 Gb/s. Software i moduly jsou určeny pro nové a existující produkty řady MDS 9000. Tyto nové produkty předefinovaly škálovatelnost sítí SAN – nový MDS 9513 Multilayer Director je schopen zvládnout až 528 Fibre Channel portů s propustností 1, 2 a 4 Gb/s, zatímco modely MDS 9509 a MDS 9506 jsou schopné adresovat až 336, resp. 192 těchto portů.

Nové přepínací moduly navíc mohou být nasazeny v existujících produktech řady MDS 9500 a MDS 9200, kde poskytnou propustnost až 4 a 10 Gb/s, přinesou pokročilou funkcionalitu a umožní ochranu investic, která v současnosti nemá konkurenci. Tyto nové produkty zachovávají všechny vlastnosti řady MDS 9000 včetně virtuálních sítí SAN (VSAN), směrování Inter-VSAN Routing a pokročilých funkcí pro správu, diagnostiku a zabezpečení. Mezi nové vlastnosti SAN-OS 3.0 dále patří pokročilá správa šířky pásma jednotlivých portů a zdokonalené možnosti FICON.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.