- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Cisco nově nabízí komunikační platformu Webex i pro chytré brýle Google Glass
Společnosti Cisco a Google oznámily spojení komunikačního řešení Webex s brýlemi Glass Enterprise Edition 2, jehož cílem je nabídnout řešení pro spolupráci mezi pracovníky v první linii (např. montážními a servisními techniky) a jejich kolegy nebo informačními zdroji v zázemí.

Komunikační řešení Cisco Webex Expert on Demand mění brýle s rozšířenou realitou (AR) na hlasově aktivovanou náhlavní soupravu pro vzdálenou spolupráci. Pracovník v první linii se díky nim může snadno spojit s kolegy, kteří mohou být na stejném místě nebo na více různých místech kdekoli na světě. Tito konzultanti tak mohou pomáhat lidem v terénu, kteří mají díky brýlím obě ruce volné pro manuální činnosti.
Integrace Webex Expert on Demand do Glass Enterprise Edition 2 umožňuje nejen videohovory, ale například i sdílení dokumentů. Komunikace je oboustranná, takže člověk z terénu může svým vzdáleným kolegům posílat třeba videa nebo fotografie. Díky kooperaci více stran je práce rychlejší a efektivnější. Navíc se zvyšuje i bezpečnost, protože pracovník nemusí držet v ruce mobilní telefon, papírové dokumenty, nepotřebuje odbíhat k notebooku a hledat v něm potřebná data apod.

Pracovníci v první linii se mohou do Webexu snadno přihlásit naskenováním QR kódu. Pomocí hlasových příkazů si následně mohou vybrat spolupracovníka z posledních kontaktů, adresáře nebo z prostorů Webex Teams. Mohou tak zahájit hovor nebo odeslat automatickou zprávu s nápovědou vzdálenému odborníkovi. Odborníci v zázemí obdrží požadavek prostřednictvím Webex Teams a mají přitom přístup k anotacím, sdílení obrazovky, sdílení dokumentace a nahrávání.
Webex Expert on Demand umožňuje nejen podporu servisních techniků, montážních nebo stavebních týmů v terénu, ale i pomoc pro auditory a kontrolory, nebo pracovníky ve výrobních halách. Přínosem je také pro lékaře, kteří mohou platformu využívat pro vzdálené prohlížení informací o pacientovi, na dálku konzultovat s dalšími specialisty nebo zaznamenávat operace pro vzdělávací a výzkumné účely.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 26.11. | Webinář Zaostřeno na správu a provoz IS |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









