- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cisco nově nabízí komunikační platformu Webex i pro chytré brýle Google Glass
Společnosti Cisco a Google oznámily spojení komunikačního řešení Webex s brýlemi Glass Enterprise Edition 2, jehož cílem je nabídnout řešení pro spolupráci mezi pracovníky v první linii (např. montážními a servisními techniky) a jejich kolegy nebo informačními zdroji v zázemí.


Komunikační řešení Cisco Webex Expert on Demand mění brýle s rozšířenou realitou (AR) na hlasově aktivovanou náhlavní soupravu pro vzdálenou spolupráci. Pracovník v první linii se díky nim může snadno spojit s kolegy, kteří mohou být na stejném místě nebo na více různých místech kdekoli na světě. Tito konzultanti tak mohou pomáhat lidem v terénu, kteří mají díky brýlím obě ruce volné pro manuální činnosti.
Integrace Webex Expert on Demand do Glass Enterprise Edition 2 umožňuje nejen videohovory, ale například i sdílení dokumentů. Komunikace je oboustranná, takže člověk z terénu může svým vzdáleným kolegům posílat třeba videa nebo fotografie. Díky kooperaci více stran je práce rychlejší a efektivnější. Navíc se zvyšuje i bezpečnost, protože pracovník nemusí držet v ruce mobilní telefon, papírové dokumenty, nepotřebuje odbíhat k notebooku a hledat v něm potřebná data apod.
Pracovníci v první linii se mohou do Webexu snadno přihlásit naskenováním QR kódu. Pomocí hlasových příkazů si následně mohou vybrat spolupracovníka z posledních kontaktů, adresáře nebo z prostorů Webex Teams. Mohou tak zahájit hovor nebo odeslat automatickou zprávu s nápovědou vzdálenému odborníkovi. Odborníci v zázemí obdrží požadavek prostřednictvím Webex Teams a mají přitom přístup k anotacím, sdílení obrazovky, sdílení dokumentace a nahrávání.
Webex Expert on Demand umožňuje nejen podporu servisních techniků, montážních nebo stavebních týmů v terénu, ale i pomoc pro auditory a kontrolory, nebo pracovníky ve výrobních halách. Přínosem je také pro lékaře, kteří mohou platformu využívat pro vzdálené prohlížení informací o pacientovi, na dálku konzultovat s dalšími specialisty nebo zaznamenávat operace pro vzdělávací a výzkumné účely.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |