- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cisco Jabber - sjednocená komunikace
Společnost Cisco představila řešení Cisco Jabber, komplexní multiplatformní komunikační aplikaci pro desktop i mobilní zařízení. Ta spojuje instant messaging, stavové zprávy, sdílení desktopu, konference i hlasové služby a video hovory v jediném řešení. Uživatelé PC, Mac, tabletů i chytrých telefonů tak získávají komplexní komunikační nástroj, který jim umožní být v kontaktu s kolegy či přáteli odkudkoliv. Cisco Jabber také spolupracuje se stávajícími řešeními pro Unified Communication včetně koncových zařízení Cisco Unified IP Phones, Cisco WebEx MeetingCenter a Cisco TelePresence a dovoluje mezi nimi přecházet v rámci jedné konverzace.


Otevřený standard XMPP umožňuje komunikovat napříč všemi sítěmi, které jej podporují. Nabízí se propojení s řešeními od Google (GTalk), AOL, IBM či Microsoftu. XMPP podporují také Facebook a další webové služby. Zajímavou a užitečnou vlastností je plná integrace s kancelářským balíkem Office, která umožňuje používat instant messaging a video hovory v kombinaci s e-maily, kontakty a dokumenty přímo z jednotlivých aplikací. Cisco Jabber je v současnosti k dispozici pro Windows, iPhone, iPad, komunikátory Nokia, Android a BlackBerry.
Cisco Jabber umožňuje propojit tradiční způsoby komunikace, přepínat mezi nimi a vždy vybrat ten nejvhodnější – například přímo z MS Outlooku lze zahájit chat s odesílatelem nebo mu zaslat hlasovou zprávu na mobil. Z textové konverzace následně přejdete k video hovoru a v průběhu do něj přizvete další účastníky – vznikne videokonference, ve které můžete pokračovat v konferenční místnosti pomocí telepresence zařízení. Vše bez přerušení a v rámci jedné konverzace. Přes Wi-Fi či mobilní síť lze také dle potřeby přecházet mezi různými koncovými zařízeními (PC, tablet, mobilní telefon). Webové rozhraní, využívající cloud technologií, zase umožňuje účastníkům přidávat se ke konverzaci přímo v prohlížeči nebo publikovat ukončenou konverzaci.
Cisco Jabber kombinuje v jedné aplikaci:
- Stavové zprávy: Okamžitý přehled o připojených uživatelích, stavové zprávy mohou být také automaticky generovány z dalších aplikací.
- Instant Messaging: Klasická textová komunikace v reálném čase s podporou konferencí.
- Video: Cisco Jabber pracuje s videem v HD rozlišení a využívá kodek H.264, což zajišťuje kompatibilitu s podnikovými telepresence řešeními i dalšími koncovými zařízeními Cisco.
- Hlas: S podporou správy hovorů, zajištěním kvalitního přenosu a podporou pro VoWiFi pro mobilní zařízení.
- Konference: Konferenční hovory se sdílením obrazovek a podporou WebEx Meetings – včetně webových konferencí a úpravy videa.
- Mobilita: Zabezpečené připojení je k dispozici pro tablet Cisco Cius, iPhone, iPad, Android, BlackBerry a chytré telefony Nokia.
- Sjednocená komunikace (Unified messaging): Své zprávy a hlasovou schránku mohou uživatelé ovládat z počítače, mobilních telefonů, MS Outlooku i přes webové rozhraní.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce