facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 11. 5. 2009

"Chytrý" manažerský telefon Nokia E52

Nokia představila nejnovější přírůstek do manažerské řady Eseries, smartphone Nokia E52. Novinka se připojuje do řady smartphonů Nokia specializovaných na zvýšení produktivity uživatelů. Do této řady patří také nedávno uvedené modely Nokia E75 a Nokia E55. Nokia E52 navazuje na úspěšný model Nokia E51 a byla navržena se stejnými přednostmi. Vyniká výdrží baterie a kvalitní reprodukcí zvuku. Může se pochlubit téměř měsíční výdrží v pohotovostním režimu na jedno nabití baterie a také funkcí pro absorbci hluku během hovoru. K tomu nový smartphone přidává další funkce jako je HSPA, A-GPS spolupracující s navigační aplikací Nokia Mapy a nechybí ani 3,2Mpix fotoaparát.


Tento nový přístroj se hladce propojí s podnikovými telefonními systémy, a může tak účinně doplnit nebo dokonce nahradit klasický stolní telefon. Řešení jako je Call Connect, které spojuje mobilní přístroj Nokia s ústřednami od největších světových dodavatelů Cisco a Alcatel-Lucent, umožňuje uživateli být dostupný přes jedno telefonní číslo. Řešení tak pomáhá společnostem zredukovat počty jednotlivých přístrojů a zároveň jim umožní snadnou kontrolu nákladů.
Nokia E52 se kromě jiného vyznačuje inovovaným e-mailovým řešením s novým uživatelským rozhraním Nokia Messaging. Tato služba v sobě integruje snadný přístup typu push-email ke všem freemailových účtům přímo z mobilního telefonu, obsahuje rovněž firemní e-mailové řešení Mail for Exchange a IBM Lotus Notes Traveler. Díky přímému přístupu k poštovním serverům Microsoft Exchange a IBM Lotus Notes mohou firemní zákazníci ušetřit až třetinu svých provozních nákladů na mobilní e-mail a správu osobních informací.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.