- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Chatbot může pomáhat i personalistům
S chatboty se nejčastěji setkáváme v oblasti zákaznického servisu. První zkušenosti s nimi sbírají e-shopy, finanční organizace, ale i firmy z dalších odvětví. Chatbot ale může komunikovat nejen se zákazníky, ale také s uchazeči o zaměstnání, což si uvědomil český startup Feedyou a přišel s HR chatbotem. Chatbot Feedyou je schopen vyřídit prvotní komunikaci s uchazečem přes chatovací aplikace, pomáhá personalistům efektivně nakládat s časem.


70 % lidí dnes využívá smartphone a mnoho z nich komunikuje přes aplikace jako Messenger, WhatsApp, Viber nebo Skype. Uživatelé těchto aplikací přitom bývají nejaktivnější v časech mimo pracovní dobu. To vše nahrává využití chatbota, který s lidmi prostřednictvím chatovacích aplikací komunikuje a dokáže vyřídit jak požadavky zákazníků, tak i základní komunikaci v rámci recruitmentu.
Podle Vojtěcha Dlouhého, zakladatele Feedyou, jejich novinka pomáhá především v těchto oblastech:
- Proaktivní navázání komunikace s kandidátem;
- Hledání potenciálních kandidátů skrze ATS kontrolování;
- Interviewing a preselekce kandidátů;
- Udržování vztahu s kandidáty v libovolné fázi náboru;
- Zpětná vazba z přijímacího procesu (zvyšování tzv. candidate experience);
- Měření spokojenosti zaměstnanců a generování zpětné vazby pro performance management a strategický rozvoj společnosti.
HR chatbota Feedyou již využívá řada významných firem jako LINET, Jablotron, Explosia, a Fincentrum, ale také ŠKODA AUTO, Foxconn nebo Knorr-Bremse, kterým chatboty pomáhají s budováním značky zaměstnavatele na sociálních sítích.
„Chatbot nám během 2 měsíců přivedl 65 uchazečů. 25 z nich jsme si pozvali na pohovor. 5 k nám nastoupilo a další máme v řízení.“ říká Jana Tvrzníková, HR Business Partner v Knorr-Bremse. Chatbot je nasazený na jejich Facebook stránce a je součástí jejich náborové kampaně.
Startup Feedyou má velké ambice prosadit se i v zahraničí. „Ve spolupráci s Microsoftem, který projevil velký zájem, budeme naši technologii nasazovat i v zahraničí a implementovat do ní nejnovější procesy, včetně umělé inteligence.“ říká Michal Zálešák, ředitel Prague Startup Centre, které pomáhá Feedyou a dalším technologickým startupům s rozvojem a propojováním na investory a strategické partnery.
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |