Chatbot může pomáhat i personalistům

FeedyouS chatboty se nejčastěji setkáváme v oblasti zákaznického servisu. První zkušenosti s nimi sbírají e-shopy, finanční organizace, ale i firmy z dalších odvětví. Chatbot ale může komunikovat nejen se zákazníky, ale také s uchazeči o zaměstnání, což si uvědomil český startup Feedyou a přišel s HR chatbotem. Chatbot Feedyou je schopen vyřídit prvotní komunikaci s uchazečem přes chatovací aplikace, pomáhá personalistům efektivně nakládat s časem.



70 % lidí dnes využívá smartphone a mnoho z nich komunikuje přes aplikace jako Messenger, WhatsApp, Viber nebo Skype. Uživatelé těchto aplikací přitom bývají nejaktivnější v časech mimo pracovní dobu. To vše nahrává využití chatbota, který s lidmi prostřednictvím chatovacích aplikací komunikuje a dokáže vyřídit jak požadavky zákazníků, tak i základní komunikaci v rámci recruitmentu.

Podle Vojtěcha Dlouhého, zakladatele Feedyou, jejich novinka pomáhá především v těchto oblastech:

  • Proaktivní navázání komunikace s kandidátem;
  • Hledání potenciálních kandidátů skrze ATS kontrolování;
  • Interviewing a preselekce kandidátů;
  • Udržování vztahu s kandidáty v libovolné fázi náboru;
  • Zpětná vazba z přijímacího procesu (zvyšování tzv. candidate experience);
  • Měření spokojenosti zaměstnanců a generování zpětné vazby pro performance management a strategický rozvoj společnosti.

HR chatbota Feedyou již využívá řada významných firem jako LINET, Jablotron, Explosia, a Fincentrum, ale také ŠKODA AUTO, Foxconn nebo Knorr-Bremse, kterým chatboty pomáhají s budováním značky zaměstnavatele na sociálních sítích.

„Chatbot nám během 2 měsíců přivedl 65 uchazečů. 25 z nich jsme si pozvali na pohovor. 5 k nám nastoupilo a další máme v řízení.“ říká Jana Tvrzníková, HR Business Partner v Knorr-Bremse. Chatbot je nasazený na jejich Facebook stránce a je součástí jejich náborové kampaně.

Startup Feedyou má velké ambice prosadit se i v zahraničí. „Ve spolupráci s Microsoftem, který projevil velký zájem, budeme naši technologii nasazovat i v zahraničí a implementovat do ní nejnovější procesy, včetně umělé inteligence.“ říká Michal Zálešák, ředitel Prague Startup Centre, které pomáhá Feedyou a dalším technologickým startupům s rozvojem a propojováním na investory a strategické partnery.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.