Aktuality -> IT Projekty - 9. 2. 2006

ČEZnet využívá call centrum Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že společnost ČEZnet začala využívat pro komunikaci se zákazníky řešení kontaktního centra od společnosti Genesys. Řešení pomůže firmě ČEZnet komunikovat se svými více jak třemi miliony zákazníky ze dvou zákaznických center umístěných v Plzni a Ostravě.

Zvládnutí každodenního náporu zákazníků ve špičkách bylo jedním z klíčových úkolů nového call centra. Společnost také chtěla lépe plánovat směny operátorů a celkově optimalizovat provoz celého zákaznického centra, které obsluhuje přes tři miliony zákazníků. Software v ČEZnet musí dobře naplánovat nejen provoz call centra v době špiček, kdy přichází nejvíce požadavků zákazníků, ale vzít v potaz i takové věci jako zákoník práce či kvalifikaci jednotlivých operátorů.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.