- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Český závod firmy Zeelandia nasadil technologii umělé inteligence Infor Coleman AI
Společnost Zeelandia Group, globální výrobce pekařských přísad, nasadila řešení Infor Coleman AI ve výrobním zařízení v České republice. Nové funkčnosti umělé inteligence zde zlepšují přesnost a rychlost výběru produktů a cenových strategií, přičemž pomáhají udržet obchodní růst na aktuálně velmi komplikovaném trhu.


Řešení Infor Coleman AI bude dále nasazeno v nizozemských provozech Zeelandia a následně ve všech globálních zařízeních. Projekt je součástí digitální transformace, kterou společnost zahájila v roce 2017 zprovozněním ERP řešení Infor CloudSuite Food and Beverage rovněž v České republice a na Slovensku. Zvolené cloudové ERP řešení umožňuje postupné rozšiřování informačního systému prostřednictvím dalších aplikací, jako je například Infor Coleman AI.
Zeelandia Group čelila jako globální dodavatel s provozy ve více než 30 zemích a obchodními aktivitami ve 100 zemích celého světa obrovským výzvám. Vysoké náklady a nedostupnost celé řady pekařských přísad vyžadovalo novou prodejní a cenovou strategii k udržení loajality zákazníků a ziskovosti. Proto se pustila do digitální transformace a v rámci toho nasadila i řešení Infor Coleman AI, které poskytuje strojově generovaná doporučení konkrétních produktů a k cenotvorbě.
Předtím byl celý analytický proces vedoucí k doporučení konkrétního produktu zákazníkovi časově velmi náročný a vzhledem k manuálnímu reportování také náchylný k chybám. Určení vhodného produktu danému zákazníkovi bylo velmi komplikované a často ztrátou času jak pro zákazníka, tak i prodejce. Zeelandia proto nasadila Infor Product Recommender, nástroj umožňující identifikovat top 5 produktů doporučených zákazníkovi seřazených dle pravděpodobnosti úspěchu. Prodejce nyní může s využitím webového či mobilního dashboardu a analytického řešení Infor Birst jednoduše zvolit konkrétního zákazníka a následně se zobrazí produktová doporučení. Product Recommender mu dokáže takto ušetřit až třetinu času věnovanému přípravám na schůzky se zákazníky.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |