Aktuality -> IT Business - 26. 2. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Český T-Mobile a slovenský Telekom bude od června řídit Melinda Szabó

Melinda SzabóMelinda Szabó převezme od 1. čer­vna 2024 roli generální ředitelky a členky představen­stva T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom. Donové role se přesune ze své současné pozice ve společnosti Deutsche Telekom a nahradí gene­rálního ředitele Vladana Pekoviće.



Melinda Szabó má v telekomunikačním průmyslu více než 25leté zkušenosti. Významnou část své profesionální kariéry strávila ve společnosti Magyar Telekom, několik let ve Vodafonu a dalších společnostech. V současné době zastává pozici Senior Vice President B2C Growth Europe ve společnosti Deutsche Telekom.

Ke své nové roli v T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu Melinda Szabó uvedla: „Přicházím s velkým nadšením, ale zároveň velkou pokorou. Velice si vážím skvělé práce obou týmů, velkého nasazení a silného zaměření na zákazníka obou firem, které se etablovaly jako přední společnosti orientované na zákaznickou spokojenost. Na těchto úspěších budu stavět, abychom mohli pokračovat v inovacích, posílili růst a pokračovali v transformaci pro udržitelnou budoucnost našeho byznysu. Nadále budeme posilovat obě naše značky a budeme pokračovat v úsilí získat si srdce našich zákazníků i zaměstnanců. Těším se na spolupráci s oběma týmy.“


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.