facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 8. 3. 2010

České spořitelna inovovala internet banking

Elektronické bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24 České spořitelny využívá k bezpečné autentizaci a autorizaci klientský certifikát s novým kryptografickým algoritmem, který zaručí vysoké zabezpečení transakcí i při narůstajícím výpočetním výkonu. Česká spořitelna tak zareagovala na nařízení Ministerstva vnitra o používání odolnějších algoritmů pro vytváření elektronického podpisu, které vešlo v platnost k 1.1. 2010. Projekt, který má za sebou úspěšné 3 měsíce hladkého provozu, realizovala společnost Logica.



Zároveň s touto změnou, která poskytuje vysokou úroveň bezpečnosti elektronickému bankovnictví, přistoupila Česká spořitelna k dalším inovacím, které přináší výrazné zjednodušení používání klientského certifikátu. Nově není například nezbytná instalace podpůrného software Java a zapotřebí nejsou ani administrátorská práva pro instalaci klientských komponent. Řešení samozřejmě podporuje i novou verzi operačního systému Windows 7 a IE 8, případně další a mezi uživateli hojně rozšířený prohlížeč Mozilla Firefox.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.