- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2005
Česká pojišťovna využívá špičkové technologie
LogicaCMG vyvinula pro Českou pojišťovnu (ČP) nový systém pro řízení finančních transakcí, který umožnil získat jednotný přehled o došlých platbách i hotově uhrazených částkách, urychlil přiřazení obdržených částek k jednotlivým pojistkám (zejména v případě hromadných plateb) a zároveň podporuje veškerou fakturaci (SIPO, inkasní platby, sporožiro) atd. Česká pojišťovna je prvním ústavem na českém trhu, který své zákazníky obsluhuje za podpory tak pokročilého řešení.
Konkrétní přínosy nového systému pro ČP a její zákazníky jsou zejména tyto:
• Zrychlení výplat pojistného plnění klientům o 40 % a z toho plynoucí zvýšení spokojenosti klientů;
• Zrychlení připsání platby pojistného k pojistným smlouvám o 30 % a z toho plynoucí snížení počtu upomínek či reklamací kvůli neumístěným platbám;
• Soustředění informací o platbách na jednom místě pomáhá snazšímu vyřizování dotazů klientů týkajících se jejich plateb, klient může zjistit informace o svých platbách na kterékoli pobočce ČP, což doposud v některých případech nebylo možné;
• Chybovost při párování plateb se snížila až o 80 %.
Z hlediska ČP jsou rovněž velmi významné i reportovací funkcionality používané pro vytváření podkladů pro manažerské rozhodování a vysoká míra automatizace platebních procesů, což znamená snížení nákladů a výrazné zjednodušení IT infrastruktury.


Konkrétní přínosy nového systému pro ČP a její zákazníky jsou zejména tyto:
• Zrychlení výplat pojistného plnění klientům o 40 % a z toho plynoucí zvýšení spokojenosti klientů;
• Zrychlení připsání platby pojistného k pojistným smlouvám o 30 % a z toho plynoucí snížení počtu upomínek či reklamací kvůli neumístěným platbám;
• Soustředění informací o platbách na jednom místě pomáhá snazšímu vyřizování dotazů klientů týkajících se jejich plateb, klient může zjistit informace o svých platbách na kterékoli pobočce ČP, což doposud v některých případech nebylo možné;
• Chybovost při párování plateb se snížila až o 80 %.
Z hlediska ČP jsou rovněž velmi významné i reportovací funkcionality používané pro vytváření podkladů pro manažerské rozhodování a vysoká míra automatizace platebních procesů, což znamená snížení nákladů a výrazné zjednodušení IT infrastruktury.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |