facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 8. 2011

Marketing české pobočky T-Systems nově povede Jan Rezek

Novým ředitelem marketingu a komunikace společnosti T-Systems se stal Jan Rezek. Na vedoucí pozici povýšil po třech letech působení v oddělení korporátního marketingu a komunikace. Společnost to dnes uvedla v tiskové zprávě.



Rezek tak od začátku srpna odpovídá za marketing a komunikaci v rámci České republiky a rovněž za marketing a interní komunikaci lokální pobočky na mezinárodní úrovni ve skupině Deutsche Telekom, jejíž součástí je společnost T-Systems.

 

Rezek se za svoji dosavadní kariéru pohyboval hlavně v ICT sféře. Zkušenosti nasbíral především jako produktový manažer v Českých Radiokomunikacích, kde strávil šest let. Necelý rok také pracoval jako marketingový specialista ve společnosti ČD-Telematika.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.