facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 1. 2018

Česká pobočka Foxconnu má novou aplikaci pro koordinaci výroby

FoxconnFoxconn začal používat pro koordinaci práce svých zaměstnanců v České republice novou aplikaci, kterou si nechal vyvinout na míru od společnosti Cleverlance. Aplikace dokáže koordinovat práci jednotlivých lidí v rámci směn na pracovních stanovištích, nebo evidovat absence, či plánované dovolené. Kvůli velkému počtu zahraničních dělníků komunikuje například i mongolsky.



“Při vývoji aplikace jsme se setkali s jednou velkou výhodou, a jedním velkým rizikem. Výhodou bylo, že jsme dopředu v podstatě přesně věděli, kolik lidí bude aplikaci využívat, což nám zásadně usnadnilo škálování a testování v rámci projektu. Rizikem pak bylo zabezpečení. Při tak velkém počtu zaměstnanců, kteří aplikaci používají, existuje samozřejmě riziko úniku interních informací. Museli jsme tedy věnovat zvýšenou pozornost při vývoji zabezpečovacích prvků, aby se do aplikace nedostal nikdo, kdo není Foxconnem zaregistrován.“ popsal průběh projektu vývoje nové aplikace Jiří Voldán, Solutions Delivery Director v Cleverlance.

Foxconn

Česká pobočka Foxconnu sídlící v Pardubicích zaměstnává přes 5 000 lidí. Pro koordinaci takového počtu pracovníků si firma nechala vyvinout mobilní aplikaci, kterou používají samotní zaměstnanci. Z interního průzkumu vyplynulo, že drtivá většina zaměstnanců používá na svých telefonech operační systém Android. Aplikace tedy funguje na této platformě. Prostřednictvím aplikace jsou koordinovány směny i přesné pracovní posty jednotlivých dělníků. Samotní zaměstnanci pak pomocí aplikace mohou do pracovního plánu zanášet události jako návštěvu lékaře, plánovanou dovolenou, nebo dny čerpaného náhradního volna.

Kvůli velkému počtu dělníků ze zahraničí musela být kromě české a anglické verze vyvinuta například i mongolská jazyková mutace, která si kromě pečlivé práce překladatele vyžádala i specifické úpravy rozhraní kvůli zcela odlišnému logotypu mongolského písma.


 
  

- Inzerce -

Jak BI a controlling pomůže zlepšit výkon výrobní společnosti

Běžná praxe ve výrobním pod­ni­ku: Obchodní ředitel hodnotí výkonnost týmu, rentabilitu zákazníků a produktů. Výrobní ředitel hlídá efektivitu vytížení zdrojů a správnost kalkulací. Ředitel nákupu a logistiky sleduje zajištění materiálem a kvalitu dodavatelů. Finanční ředitel zajišťuje financování a analyzuje hospodářský výsledek.

  

- Inzerce -

JELÍNEK interiér roste bezpečně s Kerio Control a Kerio Connect

JELÍNEK interiérJELÍNEK interiér je přední výrobní společností, která dodává kom­plet­ní vybavení interiérů včetně nábytku, schodišť, zábradlí, dveří, podlah, obkladů a dalších interiérový ch prvků. Vše vyrábí a kompletně montuje po celé ČR a SR. Zaměřuje se jak na standardní konfekční vý robu, tak na unikátní zákaznické návrhy ve spolupráci s bytovými architekty a designéry.