Česká lokalizace bezpečnostního a zálohovacího softwaru

arcserve_ld.jpgSpolečnost Computer Associates International oznámila uvedení produktů BrightStor ARCserve Backup r11.1 for Windows, BrightStor ARCserve Backup r11.1 for Laptops & Desktops, eTrust Antivirus r7.1 a eTrust PestPatrol Anti-Spyware Corporate Edition r5.0.2 v jedenácti nových jazycích včetně češtiny. Česká republika je pro CA důležitý trh se strategickou příležitostí pro růst. Uvedením těchto řešení z portfolia produktů Total Protection v českém jazyce dokazuje zájem CA o české zákazníky. Řízení zabezpečení nebylo nikdy pro firmy tak důležité jako dnes a dostupnost těchto technologií v místních jazycích je rozhodující.

Zpřístupněním řešení eTrust Antivirus a PestPatrol Anti-Spyware Corporate Edition v českém jazyce demonstruje CA odhodlání chránit české zákazníky před rychle se šířícími nebezpečnými hrozbami. CA je první velký dodavatel bezpečnostních řešení, který poskytuje plně lokalizovanou ochranu před spywarem, adwarem a dalšími nevirovými kombinovanými hrozbami, jimž podniky musí čelit.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.