Aktuality -> Analýzy - 4. 5. 2005

Češi upřednostňují systémy rozpoznávající lidskou řeč

Genesys Telecommunications Laboratories se ve své poslední analýze zaměřila na preference českých spotřebitelů a manažerů kontaktních center. Studie poukazuje na rostoucí poptávku po automatizovaných samoobslužných systémech, které využívají rozeznávání řeči. Tři čtvrtiny Čechů tvrdí, že by při komunikaci s call centrem preferovaly automatizované systémy rozeznávající řeč namísto vymačkávání tlačítkových voleb. Podobný celosvětový průzkum odhalil, že 75 procent dotázaných spotřebitelů považuje systémy s rozeznáváním hlasu za uspokojivou alternativu živého operátora. Přes 44 procent manažerů českých call center podle průzkumu Genesys zvažuje využití technologie rozeznávání hlasu. V současnosti 16 procent manažerů uvedlo, že nasadili nějakou formu systému rozeznávání hlasu. Zhruba 23 procent přehodnocuje možné obchodní využití těchto systémů a pět procent vyvíjí vhodnou aplikaci.

Společnosti, které již implementovali rozeznávání hlasu, jsou s provozem spokojení. Přibližně 58 procent řeklo, že způsob, jakým zákazníci rozeznávání hlasu přijali, naplnil jejich představy a čtvrtina dokonce prohlásila, že jejich očekávání předčil. Zákazníci sami jsou také spokojení. Většina z dotázaných uvedla, že jejich spokojenost se zvýšila (46%) nebo podstatně zlepšila (29%). Pouze 25 procent tvrdilo, že jejich úroveň spokojenosti se nezměnila.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.