facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 4. 5. 2005

Češi upřednostňují systémy rozpoznávající lidskou řeč

Genesys Telecommunications Laboratories se ve své poslední analýze zaměřila na preference českých spotřebitelů a manažerů kontaktních center. Studie poukazuje na rostoucí poptávku po automatizovaných samoobslužných systémech, které využívají rozeznávání řeči. Tři čtvrtiny Čechů tvrdí, že by při komunikaci s call centrem preferovaly automatizované systémy rozeznávající řeč namísto vymačkávání tlačítkových voleb. Podobný celosvětový průzkum odhalil, že 75 procent dotázaných spotřebitelů považuje systémy s rozeznáváním hlasu za uspokojivou alternativu živého operátora. Přes 44 procent manažerů českých call center podle průzkumu Genesys zvažuje využití technologie rozeznávání hlasu. V současnosti 16 procent manažerů uvedlo, že nasadili nějakou formu systému rozeznávání hlasu. Zhruba 23 procent přehodnocuje možné obchodní využití těchto systémů a pět procent vyvíjí vhodnou aplikaci.

Společnosti, které již implementovali rozeznávání hlasu, jsou s provozem spokojení. Přibližně 58 procent řeklo, že způsob, jakým zákazníci rozeznávání hlasu přijali, naplnil jejich představy a čtvrtina dokonce prohlásila, že jejich očekávání předčil. Zákazníci sami jsou také spokojení. Většina z dotázaných uvedla, že jejich spokojenost se zvýšila (46%) nebo podstatně zlepšila (29%). Pouze 25 procent tvrdilo, že jejich úroveň spokojenosti se nezměnila.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.