facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Certifikace Oracle 10g pro operační systém Solaris 10

V rámci čtvrtletního uvedení nových produktů Network Computing '05 oznámila společnost Sun Microsystems certifikaci produktů Oracle Database 10g a Oracle Application Server 10g pro operační systém Solaris 10. Oracle 10g se zdokonalenými vlastnostmi pro automatizaci správy databází, v kombinaci s novými možnostmi systému Solaris 10 v oblasti alokace a řízení systémových prostředků, společně představují škálovatelnou platformu pro desktopy i datová centra na dlouho do budoucna. Oracle Database 10g pro Solaris 10 je již k dispozici a Oracle Application Server 10g bude certifikován pro Solaris 10 na procesorech Intel Xeon a AMD Opteron později v tomto roce.

Oracle 10g a Solaris 10 byly navrženy s důrazem na škálovatelnost. Oracle Database 10g obsahuje technologii Automatic Storage Management, která odstraňuje nutnost ručně konfigurovat a ladit úložiště databáze, a vyspělé funkce XML, jimiž se výrazně odlišuje od konkurenčních produktů. Operační systém Solaris 10 s technologií Solaris Containers poskytuje rovněž prvotřídní škálovatelnost. Kontejnery systému Solaris představují převratné pojetí virtualizace a softwarových oddílů, které umožňuje vytvořit v jediné instanci systému několik samostatných spouštěcích prostředí. Každé prostředí má vlastní identitu nezávislou na hardwaru a chová se jako samostatný systém, což umožňuje jednoduchou a bezpečnou konsolidaci.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.