Aktuality -> Analýzy - 3. 11. 2005

Celosvětový prodej PDA vzrostl v 3.čtvrtletí o 21%

Celosvětový prodej PDA v 3.čtvrtletí 2005 dosáhl 3,45 milionů kusů. V porovnání se stejným obdobím předchozího roku zaznamenal Gartner nárůst o 21%. Zdá se, že prodej v roce 2005 dosáhne 15 milionů kusů a překročí rekord dosažený v roce 2001 (13,2 milionů kusů). Prodej PDA na západoevropském trhu vzrostl o 53,4%. Celkem se v 3.čtvrtletí 2005 prodalo 1,2 milionů kusů. Západní Evropa se na celosvětovém prodeji podílí 34,2%. Loni tento podíl činil pouze 26,9%. Růst prodeje v Evropě výrazně podpořil celosvětový nárůst počtu prodaných PDA. V USA se prodalo 1,4 miliony kusů (2,2% nárůst prodeje).

Prodej BlackBerry od Research in Motion vzrostl v 3.kvartálu 2005 o 52,6%. RIM tak upevnila pozici největšího světového dodavatele PDA. RIM pro sebe získal téměř polovinu rostoucí poptávky. I přesto, že se firma zaměřila na smartphones, prodej Blackberry se zvýšil o 3%. Tyto přístroje tvoří v současnosti téměř 18% prodeje RIM. iPAQ od HP zaznamenal pokles prodeje o 20,2%. Prodej PDA od Palm klesl o 36% a Palm se tak propadl na třetí místo. Nová řada Sidekick II a Pocket PC Phone Edition posunula T-Mobile na čtvrté místo (nárůst prodeje 305,5%). Microsoft si udržel pozici vedoucího prodejce operačních systémů pro PDA. Na celosvětovém prodeji se podílí 49,2%. RIM (Research in Motion) získal druhou příčku s tržním podílem 25%.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.