Aktuality -> Analýzy - 22. 3. 2017

Čechům se nelíbí prostředí a vybavení jejich kanceláří

kancelář, SharpPrůzkum společnosti Sharp odhalil, že přes dvě třetiny (68%) kancelářských pracovníků kritizují své pracoviště. Průzkum mezi šesti tisíci pracovníky v kancelářích po celé Evropě, včetně pěti set pracovníků v České republice, odhalil, že lidé by nejčastěji popsali své pracovní podmínky a prostředí jako neinspirující. Třetina pracovníků smířlivě odpověděla, že jejich kancelář je klidná, zhruba pětina uvedla, že je nudná. Objevovaly se ale i hodnocení jako pochmurná a depresivní. Pouze 13% z oslovených popsalo své prostředí jako motivující.



Při otázce, proč popisují své prostředí negativním způsobem, sváděla téměř jedna třetina vinu na depresivní způsoby práce (29%) zatímco téměř polovina uvedla, že na administrativní úkoly je zapotřebí příliš času (46%). Technologie na pracovišti byla též označena za hlavní zdroj nepříjemností, kdy více než jedna třetina respondentů (38%) uvedla, že je zastaralá a limitující.

Mileniálové, tedy pracovníci narození koncem tisíciletí, kteří vyrůstali obklopení internetem a technologiemi se vyjadřovali v tom smyslu, že by byli více motivováni, kdyby jejich kancelář byla vybavena moderní technologií (39%). Polovina z nich se ovšem vyhýbá technologiím ve svých kancelářích, protože jsou příliš komplikované. Mnoho z nich se také uchyluje k použití svých osobních zařízení namísto firemních nemoderních prostředků.

Szymon Trela, výrobní ředitel a CEE společnosti Sharp k výsledkům průzkumu uvedl: „Zajistit správnou motivaci pracovníků je důležité pro vytvoření příjemného pracoviště, kde lidé chtějí a mohou odvádět svou nejlepší práci. Technologie zvyšuje motivaci jenom tehdy, pokud je nápomocná a snadno se užívá. V opačném případě se stane demotivujícím faktorem buď tak, že ji zaměstnanci  nepoužívají, nebo v horším případě způsobuje frustraci. Prohlédněte si proto nástroje, které užíváte, a proveďte taková zlepšení, která lidem usnadní práci. Během následujících deseti let budou lidé narození po roce 1982 tvořit většinu naší pracovní síly, tudíž je důležité, abychom se učili od mladších pracovníků, vítali nové myšlenky, nové vize a zajistili chytřejší technologii, která bude stejně snadná jako používání běžných domácích spotřebičů.“


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.