Aktuality -> IT Business - 1. 3. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Capgemini kupuje od Unity divizi pro průmyslové 3D aplikace

Společnost Unity je známá především v oblasti herního průmyslu, ale zabývá se i vývojem průmyslových řešení na vlastní platformě pro vytváření 3D obsahu. A právě divizi, která vyvíjí software pro 3D vizualizace v reálném čase (RT3D) pro průmyslové aplikace digitálních dvojčat, od Unity kupuje společnosti Capgemini. Celý tým divize Digital Twin Professional Services se stane součástí Capgemini, která tak posílí v oblasti inteligentního průmyslu.



Capgemini se díky akvizici zaměří na rozvoj odvětvově specifických řešení například pro automobilový průmysl, energetiku, průmysl spotřebního zboží, letectví a zdravotnictví.

„3D technologie Unity v reálném čase je jednoznačným průmyslo­vým standardem pro vizualizaci napříč platformami a zařízeními. Jako taková je klíčovou součástí, která ovlivní hodnotový řetězec inteligentních produktů - od výzkumu a vývoje až po výrobu, pro­voz a služby,“ komentuje cíle akvizice William Rozé, generální ředitel Capgemini Engineering a člen výkonné rady skupiny. „Tato nová dohoda se společností Unity umožní společnosti Capgemini začlenit možnosti softwaru pro 3D vizualizaci do našich komplexních služeb v oblasti transformace podnikání a pomoci tak klientům realizovat okamžité i dlouhodobé přínosy inteligentního průmyslu.“

A jak vysvětluje transakci vedení společnosti Unity? „Společnost Unity dosáhla ve svém růstu bodu, kdy naše příležitosti na podniko­vém trhu převýšily naši schopnost dostatečně rychle se rozšiřovat, abychom uspokojili poptávku klientů,“ uvedl Jim Whitehurst, gene­rál­ní ředitel Unity. „Díky svému rozsahu a šíři služeb – od návrhu a inženýrství až po transformaci podnikání a odborné znalosti v oblasti dat – má společnost Capgemini dobré předpoklady k tomu, aby plně využila potenciál technologie Unity pro podnikové klienty z různých odvětví se specifickými případy použití.“


 
  

- PR -

Digitalizace přepravy v 21. století: Když dokumenty cestují chytře

ed.Přepravní dokumentace dnes už nemusí být balíkem papírů, který zpomaluje komunikaci, komplikuje procesy a ztěžuje správu i archivaci dokladů. Moderní logistika se mění a spolu s ní i způsoby, jakými firmy plánují, sledují a potvrzují přepravy.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.