facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Canon uvádí PRISMAproduction verze 5.0

Canon Europe uvádí novou verzi aplikace pro řízení tiskových výstupů a workflow, PRISMAproduction verze 5.0. Toto modulární SW řešení umožňuje úplnou automatizaci činností, které souvisí s různými oblastmi polygrafie, od komerčního tisku přes knižní výrobu a direct mail až po transakční tisk. Nová verze rozšiřuje podporu řízení workflow o nové funkce, mezi které patří nástroje InkControl a Print File Enhancer. Funkce InkControl umožňuje přesnou a transparentní kalkulaci nákladů na jednotlivé tiskové úlohy. Na základě typu tiskové úlohy dovoluje zjistit odhadovanou spotřebu inkoustu ještě před zahájením tisku. Funkce Print File Enhancer zase umožňuje provádět změny v tiskových souborech doslova na poslední chvíli a bez nutnosti úprav zdrojových dat.



Nová verze PRISMAproduction vylepšuje také modul Professional Book, který uživatelům umožňuje automatizovat digitální knižní výrobu. Díky novému uživatelskému rozhraní je zařazování souborů v modulu Professional Document Composer (PDC) zcela intuitivní.

 

Pro poskytovatele tiskových služeb, kteří působí v oblasti umělecké grafiky, nabízí nová verze PRISMAproduction generické rozhraní JDF/JMF, umožňující snadnou integraci s nadřazenými systémy. Součástí nové verze jsou i dedikované konektory pro Agfa Apogee a Fujifilm XMF.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.