Canon uvádí PRISMAproduction verze 5.0

Canon Europe uvádí novou verzi aplikace pro řízení tiskových výstupů a workflow, PRISMAproduction verze 5.0. Toto modulární SW řešení umožňuje úplnou automatizaci činností, které souvisí s různými oblastmi polygrafie, od komerčního tisku přes knižní výrobu a direct mail až po transakční tisk. Nová verze rozšiřuje podporu řízení workflow o nové funkce, mezi které patří nástroje InkControl a Print File Enhancer. Funkce InkControl umožňuje přesnou a transparentní kalkulaci nákladů na jednotlivé tiskové úlohy. Na základě typu tiskové úlohy dovoluje zjistit odhadovanou spotřebu inkoustu ještě před zahájením tisku. Funkce Print File Enhancer zase umožňuje provádět změny v tiskových souborech doslova na poslední chvíli a bez nutnosti úprav zdrojových dat.



Nová verze PRISMAproduction vylepšuje také modul Professional Book, který uživatelům umožňuje automatizovat digitální knižní výrobu. Díky novému uživatelskému rozhraní je zařazování souborů v modulu Professional Document Composer (PDC) zcela intuitivní.

 

Pro poskytovatele tiskových služeb, kteří působí v oblasti umělecké grafiky, nabízí nová verze PRISMAproduction generické rozhraní JDF/JMF, umožňující snadnou integraci s nadřazenými systémy. Součástí nové verze jsou i dedikované konektory pro Agfa Apogee a Fujifilm XMF.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.