facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Canon uvádí novou verzi ADOS

canon_ados_719.jpgCanon Europe zahájil prodej nové verze svého softwaru pro správu dokumentů. ADOS 6.1 umožňuje podnikům a organizacím bez ohledu na jejich velikost rychle a bezpečně vytvářet, archivovat a vyhledávat informace uložené v elektronické podobě. Jednou z nových funkcí systému ADOS je možnost propojení s řešením Microsoft Office SharePoint 2007. Uživatelé přes rozhraní serveru SharePoint získají přímý přístup k dokumentům uloženým v systému ADOS. Řešení umožňuje také automatický přesun dokumentů včetně indexů mezi systémy ADOS a SharePoint pro snížení objemu dat na SharePoint serveru.

Pro řízení celého elektronického archivu a procesů spojených se správou dokumentů slouží nástroj ADOS Administrator, který nabízí možnost nastavovat informační procesy a pravidla pro přístup k dokumentům v přehledném grafickém prostředí. Řešení ADOS Solution Designer umožňuje nastavit pravidla pro ukládání a přístup k dokumentům pro jednotlivé uživatele a jejich skupiny. Aplikace ADOS Capture Client v nové verzi 6.1 podporuje další dva formáty pro ukládání naskenovaných dokumentů: PDF a PDF/A s možností plnotextového vyhledávání. Při výběru jednoho z těchto formátů při skenování provede ADOS Capture Client automaticky optické rozpoznání znaků (OCR) u všech stránek a vyhotoví patřičné indexy. Prostřednictvím aplikace ADOS Viewer tak uživatelé mohou rychle prohledávat i dokumenty, které by jinak byly nečitelné.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.