facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CA přichází s řešením Service Availability

Společnost CA představila 14. listopadu 2005 v rámci každoroční konference CA World 2005 v Las Vegas řešení Service Availability, které napomáhá IT oddělením zajistit dodání služeb kritických pro společnosti a to sjednocením a zjednodušením správy komplexní a heterogenní technologické infrastruktury, která tyto služby podporuje.

Řešení CA Service Availability poskytuje zákazníkům nástroje ke zlepšení služeb, minimalizaci doby nečinnosti, snížení nákladů na provoz IT a vyladění jejich infrastruktury orientované na služby tak, aby reagovala na změny. Vzhledem k tomu, že systém je postaven na nových verzích řady Unicenter a na technologiích společnosti CA pro optimalizaci služeb pro ukládání dat a pro správu zabezpečení, dodává se jako na míru vytvořený systém technologie a služeb.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.