Aktuality -> Hardware - 6. 2. 2008

Brašna na notebook coby dámská kabelka

Pánové si s brašnami na notebooky nemusejí lámat hlavu, trh jim vychází vstříc v širokém výběru barev, stylů a materiálů. Sortiment dámských brašen na notebooky je však značně omezenější. To se rozhodla změnit firma Targus, která na trh uvedla hned několik řad dámských brašen.
Na první pohled se jedná o kabelku s nápaditým designem. Až po bližším prozkoumání zjistíte, že jde o brašnu na notebook. Brašny mají kromě nezbytných kapes a přihrádek na dokumenty také praktickou odnímatelnou taštičku na makeup nebo věci osobní potřeby. To vše lze najít u řady Prism Ladies Notebook Case a CityLite Retro Notebook Case.


TLT012EU je brašna určená pro notebooky s 14" displejem. Disponuje jak krátkým uchem do ruky, tak i uchem přes rameno. Její cena je 1399 Kč / 1599 Sk. Kabelka TLT047EU na notebooky s úhlopříčkou 15" je vybavena kovem vyztuženým dnem, stojí 1999 Kč / 2399 Kč.
Distingovaným vzhledem se vyznačují brašny manažerského typu. Vyrobeny jsou z kůže nebo černého nylonu v kombinaci s koskinem a nabízejí dostatek prostoru pro potřebné dokumenty a příslušenství. 
TLT059EU na notebooky s úhlopříčkou 15" představuje koženou manažerskou brašnu s polstrovaným prostorem pro počítač. Pořídit ji lze za 3999 Kč / 4899 Sk. Za necelé 2 tisíce Kč nabízí Targus brašny na notebooky s 15,4" a 15" displejem, TLT029EU série Getta a TLT013EU.
Sportovně založené ženy a dívky vlastnící notebook s 15" displejem mohou ocenit brašnu TLM009EU s odnímatelnou kapsou na notebook a polstrovaným uchem pro příjemné nošení. Také tento typ stojí 1999 Kč / 2399 Sk.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.