facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Bezpečnostní platforma pro domácí uživatele

mcafee_falcon_623.jpgSpolečnost McAfee oznámila, že brzy uvolní první plně integrovanou platformu bezpečnostních služeb pro spotřebitele s kódovým označením „Falcon“. Nová bezpečnostní platforma McAfee nabídne kompletní ochranu prostřednictvím nejnovějších produktů McAfee, jež zahrnují příští generaci antiviru, antispywaru a proaktivní technologie „sledování hrozeb“. Kromě toho prodělala tato platforma zásadní změnu své architektury, tak aby byla jediným přístupovým bodem, který spotřebitelům slouží ke snadné správě bezpečnostních produktů McAfee.

S novým McAfee SecurityCenter, který McAfee představil v roce 2001, mohou spotřebitelé řídit všechny aspekty své bezpečnosti v jediném menu. Tyto aktivity zahrnují sledování bezpečnostního statutu počítače, kontrolu aktualizací proti nově objeveným virům, malwaru a dalším hrozbám a opravu potenciálních problémů s bezpečností pomocí jediného tlačítka. V McAfee Security Center, který rovněž spotřebitele informuje o nejnovějších bezpečnostních upozorněních, se překrývají nejaktuálnější a nejkvalitnější technologie McAfee střežící počítač před viry, spywarem, hackery a spamem díky novým a inovativním technologiím pro ochranu uživatelů před phishingovými podvody, zero-hour útoky, „syndromem pomalého PC“ a ztrátou dat.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.