facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Beta verze produktů Flex 2.0 pro vývojáře

Společnost Adobe oznamuje veřejnou beta verzi řady produktů Adobe Flex 2.0 a Adobe Flash Player 8.5. Produktová řada Flex 2.0 poskytne vývojářům výkonné a rozšířitelné aplikační prostředí, intuitivní programovací model, začlenění dat založených na zavedených standardech a výkonné integrované vývojové prostředí založené na Eclipse pro vývoj aplikací a návrh uživatelského rozhraní.

Součástí beta programu Flex jsou následující komponenty:
- Flash Player 8.5 – nejnovější vysoce výkonný runtime klient pro poutavé webové prezentace
- Flex Framework 2.0 – základní programovací model a knihovna komponent pro Flex
- Flex Builder 2.0 – integrované vývojové prostředí založené na Elipse, pro vývoj rozvinutých internetových aplikací s použitím Flex Framework
- Flex Enterprise Services 2.0 – základní datové služby a otevřená adaptérová architektura pro vytváření různorodých internetových aplikací, založených na intenzivní práci s daty, a pro rozsáhlou integraci s podnikovou infrastrukturou orientovanou na služby
- Flex Charting Components 2.0 – rozšířitelné komponenty pro pokročilou vizualizaci dat
Beta verze celé řady produktů Adobe Flex 2.0 a Adobe Flash Player 8.5 jsou nyní dostupné od Adobe Labs na adrese http://labs.adobe.com.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.