- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
B2B aplikace ZC Portál ve firmě ZC
Společnost ZC, která se zabývá velkoobchodní činností v oblasti potřeb pro zahradníky a zahrádkáře se rozhodla nabídnout obchodním partnerům offline objednávkový program ZC Portál, jehož koncept a vývoj zabezpečila na míru firma DATA-NORMS. Původním záměrem bylo nabídnout komfortní objednávkové řešení vybraným hlavním zákazníkům, program je však nyní aktivně využíván velmi významnou částí obchodních partnerů společnosti. B2B aplikace ZC Portál není klasický e-shop, protože prezentace dat a práce s programem není realizována pro internetový prohlížeč. Značná část funkcionality ZC Portálu je ale velmi podobná funkcionalitě e-shopu. Koncept je založen na modulech i/2 webservices a i/2 e-commerce, integrovaných součástech ERP i/2. Data z ERP i/2 jsou personalizovaně prezentována v rámci klientské části ZC Portálu. Na straně ERP jsou přijatá data objednávek validována a automaticky integrována do zakázky.


Program ZC Portál je instalován jako klientský SW na počítači zákazníka buď z CD, nebo přímo z webu. Aplikace pracuje v offline režimu, připojení online je požadováno pro ověření aktuálních cen, skladových zásob a potvrzení objednávek, popř. automatické stažení nové verze programu či sortimentu. Zákazník může tedy v klidu pořídit objednávku požadovaného zboží přímo ve svém maloobchodě, ve skladu či v terénu. Až poté se připojí k internetu a komunikuje s centrálou firmy ZC. Program ZC Portál umožňuje nejen komfortní objednávání zboží, ale informuje zákazníka o aktuálním stavu zboží na skladě, novinkách, akcích, změnách v sortimentu, poskytuje možnost vytvářet statistiky odběru zboží atd.
Formulář pro přidání akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |