facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 24. 6. 2008

B2B aplikace ZC Portál ve firmě ZC

Společnost ZC, která se zabývá velkoobchodní činností v oblasti potřeb pro zahradníky a zahrádkáře se rozhodla nabídnout obchodním partnerům offline objednávkový program ZC Portál, jehož koncept a vývoj zabezpečila na míru firma DATA-NORMS. Původním záměrem bylo nabídnout komfortní objednávkové řešení vybraným hlavním zákazníkům, program je však nyní aktivně využíván velmi významnou částí obchodních partnerů společnosti. B2B aplikace ZC Portál není klasický e-shop, protože prezentace dat a práce s programem není realizována pro internetový prohlížeč. Značná část funkcionality ZC Portálu je ale velmi podobná funkcionalitě e-shopu. Koncept je založen na modulech i/2 webservices a i/2 e-commerce, integrovaných součástech ERP i/2. Data z ERP i/2 jsou personalizovaně prezentována v rámci klientské části ZC Portálu. Na straně ERP jsou přijatá data objednávek validována a automaticky integrována do zakázky.



Program ZC Portál je instalován jako klientský SW na počítači zákazníka buď z CD, nebo přímo z webu. Aplikace pracuje v offline režimu, připojení online je požadováno pro ověření aktuálních cen, skladových zásob a potvrzení objednávek, popř. automatické stažení nové verze programu či sortimentu. Zákazník může tedy v klidu pořídit objednávku požadovaného zboží přímo ve svém maloobchodě, ve skladu či v terénu. Až poté se připojí k internetu a komunikuje s centrálou firmy ZC. Program ZC Portál umožňuje nejen komfortní objednávání zboží, ale informuje zákazníka o aktuálním stavu zboží na skladě, novinkách, akcích, změnách v sortimentu, poskytuje možnost vytvářet statistiky odběru zboží atd.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.