Aktuality -> IT Business - 1. 6. 2016

Axis kupuje českou společnost 2N

Společnost Axis kupuje českou společnost 2N, výrobce IP interkomů. Akvizice je odpovědí na rostoucí trh IP video interkomů a dále posiluje nabídku řešení společnosti Axis communications. Společnost 2N je přední světový výrobce IP interkomů s působností v dalších oblastech, jako je síťové audio a síťové interkomy určené pro výtahy. Společnost má dobře zavedené obchodní kanály díky spolupráci s firmami v oblasti instalace elektrorozvodů a interkomů stejně jako s výrobci výtahů. Akvizice tak bude dobře doplňovat současné prodejní kanály společnosti Axis na celém světě. Společnost 2N bude zároveň čerpat ze silné pozice Axisu na trhu díky přístupu k R&D zdrojům.



„Akvizice podtrhuje naši ambici přispívat k chytřejšímu a bezpečnějšímu světu. Zákazníci dnes ve zvýšené míře žádají integrovaná řešení s otevřenými standardy, která umožňují lepší zabezpečení. Společně se společností 2N můžeme tuto poptávku uspokojit,” říká Peter Lindström, viceprezident společnosti Axis Communications pro nové obchodní příležitosti.

Značka 2N zůstane zachována a firma bude dále fungovat jako dceřiná společnost v rámci skupiny Axis. Spolupráce bude zahrnovat sdílení znalostí, vzájemnou podporu při výzkumu a vývoji i při uvádění produktů na trh. Důležitým společným úkolem bude urychlit probíhající přechod od analogových systémů k IP interkomům a vytvářet nové obchodní příležitosti.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.