Aktuality -> IT Business - 15. 9. 2015

AVG zavádí jednostránková pravidla ochrany soukromí

AVG Technologies oznámila zavedení Jednostránkových pravidel ochrany soukromí, ke kterým se zavázal výkonný ředitel AVG, Gary Kovacs, ve své prezentaci na konferenci Mobile World Congress (MWC) 2015. Na MWC Gary Kovacs slíbil, že AVG vyvine jednoduchá pravidla ochrany soukromí, která na jediné stránce sdělí základní informace o tom, jaká data AVG sbírá a jak je využívá. Vyzval ostatní společnosti v odvětví, aby udělali totéž a nabídly uživatelům stejnou transparentnost. Zavedení Jednostránkových pravidel ochrany soukromí potvrzuje závazek AVG podpořit důležité právo uživatelů na kontrolu nad tím, jak jsou jejich údaje využívány.



„Bez soukromí na internetu neexistuje bezpečnost a bez bezpečnosti nemůže existovat důvěra,” řekl Harvey Anderson, ředitel pro právní záležitosti společnosti AVG Technologies. „U nás v AVG si našich zákazníků vážíme a myslíme si, že by měli přesně vědět, jak využíváme jejich údaje. Z toho důvodu jsme upravili naše pravidla ochrany soukromí, aby byla jednodušší, jasnější a transparentnější – což je pouze další fáze kontinuálního zlepšování možností volby a kontroly pro uživatele AVG.”

Nová pravidla soukromí AVG jsou již nyní k dispozici k nahlédnutí na http://www.avg.com/privacy a vstoupí v platnost o měsíc později, k 15. říjnu 2015.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.