Aktuality -> IT Business - 30. 11. 2010

AVG spouští Business Resource Center

AVG Technologies oznámila spuštění svého online centra Business Resource Center. Business Resource Center poskytuje majitelům malých a středně velkých podniků a IT manažerům informační průvodce, blogy, videa, ukázky a nástroje, které jim pomohou chránit své podniky před internetovými a síťovými bezpečnostními hrozbami. Centrum Business Resource Center společnosti AVG bylo navrženo v reakci na zprávu AVG SMB Market Landscape 2010, která ukazuje, že 83 procent dotázaných podniků uznalo potřebu chránit se proti internetovým bezpečnostním hrozbám. Překvapivě vysoký podíl (jedna ze sedmi společností) nevyužívá žádné IT bezpečnostní řešení.



Centrum Business Resource Center vyvinuté ve spolupráci s GFK Roper je na poli internetové bezpečnosti a antivirů určeno pro potřebu malých a středně velkých podniků. Na stránkách si můžete stáhnout průvodce AVG Small Business Security, který malým a středně velkým podnikům představuje návrh na vytvoření efektivního a bezpečného podnikatelského prostředí. Stránka také nabízí malým a středně velkým podnikům živé blogy s aktuálními komentáři a zpravodajstvím o nových hrozbách.

 

Pro ty, kteří rádi pracují interaktivně, nabízí centrum Business Resource Center podporu prodeje po telefonu nebo emailu, aby se malým a středně velkým podnikům dostalo nejvhodnější rady pro jejich podnikání. Také poskytuje případové studie, výukové programy a návody, z nichž mnohé jsou doplněny instruktážními nahrávkami.

 

Small Business Resource Center společnosti AVG najdete na webových stránkách: www.avgatwork.com nebo www.avgatwork.co.uk.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.