Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 10. 5. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avaya rozšiřuje využití umělé inteligence ve svém řešení pro kontaktní centra

Společnost Avaya představila nové funkce svého řešení pro kontaktní centra poskytovaného formou služby Avaya OneCloud CCaaS, které umožňují propojit hlasové a digitální aplikace s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí – včetně aplikací poskytovatelů Google, Nuance, Amazon, IBM Watson a BYO – do jediného uživatelského rozhraní pro zlepšení kvality kontaktu se zákazníkem.



Zákaznické služby založené na umělé inteligenci (AI) se rychle rozvíjejí i díky tomu, že se schopností identifikace a předvídatelnosti umožňují vytvářet stále kvalitnější interakci se zákazníky. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2023 bude mít 40 % podnikových aplikací zabudovanou AI podporu konverzací, přičemž dnes je to méně než 5 %. Proto i společnost Avaya rozvíjí potenciál automatizace hlasové konverzace v řešení OneCloud CCaaS propojením s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí.

OneCloud CCaaS tak nově nabízí využití předpřipravené nebo vlastními silami vytvořené technologie umělé inteligence s funkcemi vícejazyčného virtuálního agenta, chatbota a agenty asistovanými možnostmi a okamžitě dostupnými integracemi se systémy jako Google Dialogflow, Microsoft LUIS, IBM Watson a Alexa Skills Kit.

„Využitím síly umělé inteligence, strojového učení a multi-cloudové platformy pomáháme zákazníkům překonat hranice tradičního kontaktního centra a vytvářet kompozitní prostředí pro kontakt se zákazníky,“ popisuje Anthony Bartolo, výkonný viceprezident a produktový ředitel společnosti Avaya vylepšení platformy OneCloud CCaaS.

AvayaAvaya


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?