- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Avaya rozšiřuje využití umělé inteligence ve svém řešení pro kontaktní centra
Společnost Avaya představila nové funkce svého řešení pro kontaktní centra poskytovaného formou služby Avaya OneCloud CCaaS, které umožňují propojit hlasové a digitální aplikace s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí – včetně aplikací poskytovatelů Google, Nuance, Amazon, IBM Watson a BYO – do jediného uživatelského rozhraní pro zlepšení kvality kontaktu se zákazníkem.


Zákaznické služby založené na umělé inteligenci (AI) se rychle rozvíjejí i díky tomu, že se schopností identifikace a předvídatelnosti umožňují vytvářet stále kvalitnější interakci se zákazníky. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2023 bude mít 40 % podnikových aplikací zabudovanou AI podporu konverzací, přičemž dnes je to méně než 5 %. Proto i společnost Avaya rozvíjí potenciál automatizace hlasové konverzace v řešení OneCloud CCaaS propojením s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí.
OneCloud CCaaS tak nově nabízí využití předpřipravené nebo vlastními silami vytvořené technologie umělé inteligence s funkcemi vícejazyčného virtuálního agenta, chatbota a agenty asistovanými možnostmi a okamžitě dostupnými integracemi se systémy jako Google Dialogflow, Microsoft LUIS, IBM Watson a Alexa Skills Kit.
„Využitím síly umělé inteligence, strojového učení a multi-cloudové platformy pomáháme zákazníkům překonat hranice tradičního kontaktního centra a vytvářet kompozitní prostředí pro kontakt se zákazníky,“ popisuje Anthony Bartolo, výkonný viceprezident a produktový ředitel společnosti Avaya vylepšení platformy OneCloud CCaaS.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |