facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 10. 5. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avaya rozšiřuje využití umělé inteligence ve svém řešení pro kontaktní centra

Společnost Avaya představila nové funkce svého řešení pro kontaktní centra poskytovaného formou služby Avaya OneCloud CCaaS, které umožňují propojit hlasové a digitální aplikace s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí – včetně aplikací poskytovatelů Google, Nuance, Amazon, IBM Watson a BYO – do jediného uživatelského rozhraní pro zlepšení kvality kontaktu se zákazníkem.



Zákaznické služby založené na umělé inteligenci (AI) se rychle rozvíjejí i díky tomu, že se schopností identifikace a předvídatelnosti umožňují vytvářet stále kvalitnější interakci se zákazníky. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2023 bude mít 40 % podnikových aplikací zabudovanou AI podporu konverzací, přičemž dnes je to méně než 5 %. Proto i společnost Avaya rozvíjí potenciál automatizace hlasové konverzace v řešení OneCloud CCaaS propojením s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí.

OneCloud CCaaS tak nově nabízí využití předpřipravené nebo vlastními silami vytvořené technologie umělé inteligence s funkcemi vícejazyčného virtuálního agenta, chatbota a agenty asistovanými možnostmi a okamžitě dostupnými integracemi se systémy jako Google Dialogflow, Microsoft LUIS, IBM Watson a Alexa Skills Kit.

„Využitím síly umělé inteligence, strojového učení a multi-cloudové platformy pomáháme zákazníkům překonat hranice tradičního kontaktního centra a vytvářet kompozitní prostředí pro kontakt se zákazníky,“ popisuje Anthony Bartolo, výkonný viceprezident a produktový ředitel společnosti Avaya vylepšení platformy OneCloud CCaaS.

AvayaAvaya


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.