facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 19. 5. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avast spouští Business Hub pro firmy a obchodní partnery

Avast Business HubSpolečnost Avast oznámila, že spouští novou cloudovou platformu Business Hub, která firmám nabízí ovládání kyberbezpečnostních řešení z přehledného centrálního panelu. Cílem Business Hubu je zjednodušit způsob, jakým partneři Avastu a firemní zákazníci spravují svá kyberbezpečnostní řešení.



„Avast Business Hub jsme vytvořili proto, abychom umožnili podnikům a poskytovatelům IT služeb zefektivnit způsob, jakým řeší svou kybernetickou bezpečnost. Jedná se o řídicí platformu, která kombinuje všechny funkce a služby, které organizace dnes potřebují,“ uvádí produktový viceprezident z divize Avast Business Filip Hlinka.

Avast Business Hub konsoliduje řadu zásadních funkcí zabezpečení a dostupnosti pro malé a střední podniky. Sdružuje ochranu koncových bodů, správu aktualizací, zálohování a obnovení a řešení vzdáleného přístupu a podpory do integrované bezpečnostní platformy. Tím umožňuje firmám spravovat a chránit svá zařízení, aplikace, data a sítě. Platforma kombinuje cloudovou ochranu koncových bodů a řešení zabezpečení sítě, která lze snadno nasadit a spravovat, což snižuje režii a náklady a poskytuje komplexní ochranu.

Avast Business Hub zahrnuje centralizovaný řídicí panel pro monitorování hrozeb, nastavování výstrah a oznámení a zajišťování nástrojů pro správu zařízení a zásad, antiviru, správy aktualizací a dalších služeb. Avast Business Hub také obsahuje funkci hlavního nástroje pro správu, plánování a distribuci aktualizací na všechny koncové body v síti a příkazy v reálném čase, které okamžitě používají nebo mohou automatizovat příkazy na základě nastavení zásad napříč zařízeními, jako jsou skenování, restartování a další. Avast navíc oznámil, že centrum bude pravidelně doplňováno o nové funkce.

Avast

Avast Business Hub má responzivní design, který funguje dobře na tabletech a nabízí komplexní reporting – umožňuje snadno vytvářet přehledné a podrobné zprávy o činnosti, což ocení zejména poskytovatelé služeb stejně jako podporu více „nájemců“. Platforma umožňuje centralizovanou správu více koncových zákazníků.

Platforma zahrnuje i bezplatnou službu Avast Remote Control, která umožňuje správcům IT poskytovat vzdálenou podporu svým uživatelům odkudkoli, aniž by museli spravovat samostatný nástroj pro vzdálenou podporu.

Součástí platformy Avast Business Hub je i správa služby Cloud Backup, což je cloudové řešení pro zálohování a obnovu dat, které lze snadno nasadit a spravovat odkudkoli bez hardwarových požadavků. Řešení má neomezené uchování dat a historii verzí, umožňuje přesně definovat kritéria zálohování a naplánovat jeho frekvenci, která může být i jednou za hodinu. Má také automatické šifrování chránící data během každé fáze zálohování a obnovy. Tato služba je centrálně spravována a nasazena z Avast Business Hub a prodává se jako předplatné úložiště odstupňované po 100 GB.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.