facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 15. 2. 2005

Automaty místo lidí

Výsledky průzkumu zaměřeného na využívání samoobslužných systémů v oblasti call center  zveřejnila Genesys Telecommunications Laboratories. Průzkum prokázal, že 68 procent manažerů kontaktních center dává používání samoobslužných systémů nejvyšší či velmi vysokou prioritu.

Pokud jde o zákazníky, tak 74 procent z nich považuje hlasem ovládané automaty (IVR) za dostatečnou alternativu živého operátora. Dalších 67 procent zákazníků považuje kvalitu informací na webové stránce společnosti za velmi důležitý faktor, který ovlivňuje jejich spokojenost. Dotazováno bylo 235 evropských manažerů kontaktních center a 1056 zákazníků.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.