- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 10. 7. 2006
Automatizace procesů ITIL
Společnost CA oznámila komplexní portfolio nových technologií, služeb a školicích programů, které mají zákazníkům pomoci efektivně implementovat a automatizovat postupy ITIL (IT Infrastructure Library). Nové řešení CA Service Management Accelerator umožní oddělením IT snížit náklady, zvýšit úroveň služeb a těsněji provázat IT s fungováním podniku pomocí sjednocení a zjednodušení aktivit v rámci procesů ITIL. CA Service Management Accelerator umožňuje zákazníkům sjednotit lidi, procesy a technologii a zároveň automatizuje všechny procesy ITIL v rámci podpory služeb i poskytování služeb.
Řešení lze přizpůsobit konkrétním potřebám zákazníků, které vyplývají z relativní komplexnosti jejich prostředí, rozsahu provozů IT a míry automatizace procesů ITIL. Řešení obsahuje novou specializovanou databázi pro správu konfigurací (CMDB), která poskytuje společné zobrazení všech informací o konfiguračních položkách a mapuje je k relevantním podnikovým službám. Pomocí adaptérů Universal Federation včetně předem připravené integrace s řešením Microsoft SMS umožňuje CA CMDB organizacím shromažďovat, spravovat a udržovat jediné zobrazení konfiguračních dat z produktů CA, z aplikací třetích stran pro správu IT i z vlastních aplikací a řešení konkrétního podniku.


Řešení lze přizpůsobit konkrétním potřebám zákazníků, které vyplývají z relativní komplexnosti jejich prostředí, rozsahu provozů IT a míry automatizace procesů ITIL. Řešení obsahuje novou specializovanou databázi pro správu konfigurací (CMDB), která poskytuje společné zobrazení všech informací o konfiguračních položkách a mapuje je k relevantním podnikovým službám. Pomocí adaptérů Universal Federation včetně předem připravené integrace s řešením Microsoft SMS umožňuje CA CMDB organizacím shromažďovat, spravovat a udržovat jediné zobrazení konfiguračních dat z produktů CA, z aplikací třetích stran pro správu IT i z vlastních aplikací a řešení konkrétního podniku.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce