Automatizace procesů ITIL

Společnost CA oznámila komplexní portfolio nových technologií, služeb a školicích programů, které mají zákazníkům pomoci efektivně implementovat a automatizovat postupy ITIL (IT Infrastructure Library). Nové řešení CA Service Management Accelerator umožní oddělením IT snížit náklady, zvýšit úroveň služeb a těsněji provázat IT s fungováním podniku pomocí sjednocení a zjednodušení aktivit v rámci procesů ITIL. CA Service Management Accelerator umožňuje zákazníkům sjednotit lidi, procesy a technologii a zároveň automatizuje všechny procesy ITIL v rámci podpory služeb i poskytování služeb.

Řešení lze přizpůsobit konkrétním potřebám zákazníků, které vyplývají z relativní komplexnosti jejich prostředí, rozsahu provozů IT a míry automatizace procesů ITIL. Řešení obsahuje novou specializovanou databázi pro správu konfigurací (CMDB), která poskytuje společné zobrazení všech informací o konfiguračních položkách a mapuje je k relevantním podnikovým službám. Pomocí adaptérů Universal Federation včetně předem připravené integrace s řešením Microsoft SMS umožňuje CA CMDB organizacím shromažďovat, spravovat a udržovat jediné zobrazení konfiguračních dat z produktů CA, z aplikací třetích stran pro správu IT i z vlastních aplikací a řešení konkrétního podniku.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.