facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 5. 10. 2007

AutoCont ztišuje svá kancelářská PC

AutoContOfficePro_740.jpgAutoCont zvyšuje ergonomii a spolehlivost počítačů OfficePro. Všechny své kancelářské počítače (s až dvoujádrovými procesory Intel) nyní osazuje pasivním chlazením procesorů a grafik. Tím se významně zvyšuje nejen spolehlivost, ale dále se snižuje i úroveň hluku slyšitelná při činnosti stroje.
Pasivní chlazení je doplněno o teplotní regulaci ventilace skříně a použití speciálních modelů disků s tichým provozem. Každá z modelových řad je ještě před uvedením na trh vyvíjena a testována ve vývojovém pracovišti výrobního závodu.


První fází je pečlivý výběr komponent a jejich vzájemných kombinací. Ověřuje se stálost výkonu i při extrémním zatížení a teplotách na horní hranici provozního maxima. Každý stroj je při opuštění výroby nastaven na optimální výkon a celá tovární konfigurace je uložena do záložní oblasti disku pro pozdější obnovu, což výrazně urychluje správu i obnovu například po neodborném zásahu uživatele.

 
  

- PR -

Modernizace síťové infrastruktury ČPP Arény v Hradci Králové

Mountfield HK, a.s. je extra­li­go­vý hokejový klub sídlící v Hradci Králové. Lední hokej se na území města hraje od roku 1926, kdy byl založen Bruslařský klub Hradec Králové. Jeho novodobá historie se začala psát v roce 2013, kdy se pod Bílou věž vrátila nejvyšší domácí hokejová soutěž. Hokej je v Hradci Králové velmi populární a klub má širokou fanouškovskou základnu.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.