AutoCont CZ nasadil Systém veřejných zakázek ve VZP

Na základě výběrového řízení byl v prostředí VZP implementován Systém na podporu procesu zadávacího řízení veřejných zakázek podle zákona 40/2004 Sb. Systém veřejných zakázek je vytvořen v prostředí FileNet P8 BPM (Business Process Management) a umožňuje generování předepsaných výstupů v souvislosti se zadávacím řízením, umožňuje příjem dokumentů od uchazečů zadávacího řízení a také zajišťuje tisk formulářů předepsaných vyhláškou 240/2004 pro uveřejnění informací na Centrální adrese. Zároveň automaticky provádí kontrolu zákonem stanovených lhůt. Účelem aplikace je automatizace a optimalizace procesu zadávání veřejných zakázek ve Všeobecné zdravotní pojišťovně České republiky. Tento proces zahrnuje všechny etapy zadávání veřejných zakázek.

Systém poskytuje skupině uživatelů společný prostor pro organizaci a dokumentaci zadávacího řízení nebo soutěže, umožňuje uživatelům využívat existující postupy definované podle zákona, aniž by bylo nutné při zadávání nových veřejných zakázek opětovně sestavovat informace a opakovat tak postupy zadávání veřejných zakázek a soutěže o návrh. Systém veřejných zakázek je určen pro subjekty státní správy, státní příspěvkové organizace, zadavatele z odvětví vodního hospodářství, energetiky, dopravy a telekomunikací na jejichž veřejné zakázky se zákon o veřejných zakázkách vztahuje.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.