Aktuality -> IT Projekty - 15. 6. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

AUTOCONT bude dodavatelem serverových technologií a služeb pro evropské úřady

Společnost AUTOCONT se stane pro nejbližší 4 roky dodavatelem technologií i konzultačních služeb pro datová centra více jak padesáti evropských institucí, jakými jsou například Evropský parlament, EUROPOL, FRONTEX, European Medicines Agency, European Central Bank či sekretariát Evropská komise.



AUTOCONT bude dodávat serverové technologie HPE, hyperkonvergovanou infrastrukturu Nutanix, příslušenství, záruční služby, instalaci, údržbu a konzultační služby prakticky do všech zemí EU.

„Je to pro nás obrovský obchodní úspěch, ale hlavně strategicky zásadní posun,“ uvedl Jaromír Babinec, statutární ředitel AUTOCONT B.V. Brusel. Podle něj je zakázka prvním významným počinem nově vznikající business unit AUTOCONT INTERNATIONAL, která je tvořena týmy AUTOCONTu v Brně a v Bruselu.

AUTOCONT INTERNATIONAL se nejprve zaměří na právě získané dodávky infrastruktury a souvisejících služeb pro Evropskou komisi a pro další mezinárodní instituce. Dlouhodobě by se dobře odvedené projekty v těchto institucích měly stát odrazovým můstkem pro dobytí trhů v zemích Beneluxu a výhledově i v Německu.

„Business unit AUTOCONT INTERNATIONAL využívá zázemí ARICOMA Group a její nově budovaný mezinárodní tým bude nabízet a společně s ostatními firmami skupiny i realizovat velkou část portfolia služeb celé ARICOMy,“ doplnil Milan Sameš, generální ředitel ARICOMA Group, do které AUTOCONT patří.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.