facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 18. 9. 2007

Auto Kelly používá mobilní řešení Motorola

Motorola_MC9090G_738.jpgSpolečnost Motorola, Enterprise Mobility Business (dříve Symbol Technologies), společně s firmou Kodys poskytly distributorovi náhradních dílů na osobní a dodávkové automobily v České republice Auto Kelly své radiofrekvenční on-line terminály MC9090G, které mu zrychlily provoz skladu a snížily chybovost. Bezdrátovou síť v centrálním skladě v Praze implementovala společnost Kodys. Zavedením terminálů a moderního skladového softwaru získala společnost Auto Kelly přehled o přesunech zboží mezi centrálním skladem a jednotlivými pobočkami a přímo zaváženými zákazníky. Díky propracovanému systému nočního rozvozu zboží a následnému závozu z pobočky nebo distribučního místa až na pult k zákazníkovi je nyní firma schopna garantovat dodání pro veškerý nabízený sortiment nejpozději do 24 hodin od objednávky po celém území Česka a Slovenska.

Společnost Auto Kelly navíc zakoupila k zařízením Motorola servisní balíčky Gold a Bronze, což jí zajišťuje naprostou kontrolu nad celkovými náklady na vlastnictví. Servisní smlouva „Servis od počátku“ totiž zajišťuje výměnu poškozené jednotky za novou do 24 hodin, respektive do tří dnů zdarma. A navíc, tyto smlouvy zahrnují i případná poškození způsobená nesprávným používáním bez navýšení nákladů pro zákazníka.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.