facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 18. 9. 2007

Auto Kelly používá mobilní řešení Motorola

Motorola_MC9090G_738.jpgSpolečnost Motorola, Enterprise Mobility Business (dříve Symbol Technologies), společně s firmou Kodys poskytly distributorovi náhradních dílů na osobní a dodávkové automobily v České republice Auto Kelly své radiofrekvenční on-line terminály MC9090G, které mu zrychlily provoz skladu a snížily chybovost. Bezdrátovou síť v centrálním skladě v Praze implementovala společnost Kodys. Zavedením terminálů a moderního skladového softwaru získala společnost Auto Kelly přehled o přesunech zboží mezi centrálním skladem a jednotlivými pobočkami a přímo zaváženými zákazníky. Díky propracovanému systému nočního rozvozu zboží a následnému závozu z pobočky nebo distribučního místa až na pult k zákazníkovi je nyní firma schopna garantovat dodání pro veškerý nabízený sortiment nejpozději do 24 hodin od objednávky po celém území Česka a Slovenska.

Společnost Auto Kelly navíc zakoupila k zařízením Motorola servisní balíčky Gold a Bronze, což jí zajišťuje naprostou kontrolu nad celkovými náklady na vlastnictví. Servisní smlouva „Servis od počátku“ totiž zajišťuje výměnu poškozené jednotky za novou do 24 hodin, respektive do tří dnů zdarma. A navíc, tyto smlouvy zahrnují i případná poškození způsobená nesprávným používáním bez navýšení nákladů pro zákazníka.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.