facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 15. 2. 2012

atlantis telecom otevírá technologické centrum

Společnosti atlantis telecom a Polycom otevírají v Praze technologické centrum s unikátní telepresenční místností. atlantis telecom jako výhradní distributor technologií Polycom pro Českou republiku a Slovensko nabízí zázemí moderně vybaveného technologického centra pro organizace se zájmem o využití konferenční komunikace. Centrum je vybaveno nejmodernějším uceleným řešením pro sjednocenou komunikaci (Unified Communications, UC) a spolupráci na dálku od společnosti Polycom. V centru použitá platforma nové generace Polycom RealPresence nabízí kompatibilitu se širokou škálou podnikových, video a mobilních aplikací, stejně jako s aplikacemi pro sociální sítě. Technologické centrum společnosti atlantis nabízí své partnerské síti a zákazníkům možnosti tyto systémy vidět v praxi včetně dalších řešení partnerských společností jako například Microsoft Lync a dalších.



Hlavní nabízené služby technologického centra jsou:

  • Prezentace s praktickou ukázkou 
  • Pronájem místností pro pořádání vlastních video hovorů 
  • Pronájem zabezpečených virtuálních multipointních místností pro spojení více lokalit 
  • Prezentace, školení a testování na dálku 
  • Pronájem technologie s technickou podporou

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.