Aktuality -> IT Business - 15. 2. 2012

atlantis telecom otevírá technologické centrum

Společnosti atlantis telecom a Polycom otevírají v Praze technologické centrum s unikátní telepresenční místností. atlantis telecom jako výhradní distributor technologií Polycom pro Českou republiku a Slovensko nabízí zázemí moderně vybaveného technologického centra pro organizace se zájmem o využití konferenční komunikace. Centrum je vybaveno nejmodernějším uceleným řešením pro sjednocenou komunikaci (Unified Communications, UC) a spolupráci na dálku od společnosti Polycom. V centru použitá platforma nové generace Polycom RealPresence nabízí kompatibilitu se širokou škálou podnikových, video a mobilních aplikací, stejně jako s aplikacemi pro sociální sítě. Technologické centrum společnosti atlantis nabízí své partnerské síti a zákazníkům možnosti tyto systémy vidět v praxi včetně dalších řešení partnerských společností jako například Microsoft Lync a dalších.



Hlavní nabízené služby technologického centra jsou:

  • Prezentace s praktickou ukázkou 
  • Pronájem místností pro pořádání vlastních video hovorů 
  • Pronájem zabezpečených virtuálních multipointních místností pro spojení více lokalit 
  • Prezentace, školení a testování na dálku 
  • Pronájem technologie s technickou podporou

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.