facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ataccama uvádí Data Quality Center

Společnost Ataccama oznamuje uvedení nové verze produktu Ataccama Data Quality Center 5 (DQC). Ataccama DQC je nástroj pro komplexní řízení datové kvality. Verze 5 přináší celou řadu nových vlastností a vylepšení. Mezi nejdůležitější patří jednodušší použití nástroje pro začínající uživatele, rozšíření možností analýzy dat a paralelní unifikace. Výrazně vylepšené grafické rozhraní nové verze umožňuje ještě efektivnější práci uživatelů. Ti mohou nyní využívat interaktivní validace kódu a konfigurace či testování výrazů, regulárních výrazů a patternů. Součástí aplikace je i připravená sada komentovaných příkladů obohacená o doprovodná videa.



Pokročilých funkcionalit mohou uživatelé využít i při prvotní analýze dat (tzv. profilingu). Jedná se především o frekvenční analýzu masek, histogram četnosti skupin, možnost zobrazení detailu vstupních záznamů (drill-down) a export výstupů do XML a HTML. Optimalizované jádro DQC umožňuje při profilování dosáhnout špičkového výkonu v řádu milionů záznamů za minutu.

 

Paralelní unifikace umožňuje souběh dávkového zpracování s konkurenčně přicházejícími online požadavky. Pro zajištění kontinuity poskytování služeb je důležitá možnost výměny referenčních dat, aniž by došlo k přerušení běhu provozu serveru.


 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.