facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Aréna pro obchodování s hlasovými službami

Společnost Interoute, majitel a provozovatel nejhustěji propojené hlasové a datové sítě v Evropě, oznamuje zahájení poskytování služby Arena, která umožňuje propojení operátorů hlasových služeb bez poplatků. Služba Arena má zjednodušit obchodování s hlasovou kapacitou a odstranit tradiční bariéry vstupu na trh. Je to nejnovější rozšíření propojovací služby pomocí softswitch Interoute Virtual Voice Network (VVN), která umožňuje operátorům rychle vstoupit na hlasový trh bez investic do infrastruktury.

Na webovém portálu Arena může komunita globálních a národních operátorů, prodejců a internetových providerů, připojených k Interoute VVN, mezi sebou vzájemně snadno zřizovat nové přenosové trasy bez ohledu na místo nebo protokol, který využívají. Zatímco tradiční poskytovatelé účtují poplatky za provoz procházející ústřednou, zákazníci VVN platí pouze za využívání softswitch v pan-evropské síti společnosti Interoute. Službu Interoute VVN od jejího spuštění loni v květnu využívá více než 100 zákazníků včetně velkých národních operátorů, mezi jinými například Český Telecom či indický telekom VSNL, nebo internet a VOiP providerů jako Streamdoor. V současnosti přenáší síť okolo 100 miliónů hlasových minut měsíčně.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.