Aktuality -> IT Projekty - 1. 12. 2006 - Karel Heinige

Apollo 13 - ITIL hrou

CA_Apollo648.jpgSpolečnost CA nabízí komplexní portfolio nových technologií, služeb a školících programů, které mají zákazníkům pomoci efektivně implementovat a automatizovat postupy ITIL (IT Infrastructure Library). Nové řešení CA Service Management Accelerator obsahuje komplexní nabídku školení pro metodiku ITIL, včetně 14 nových kurzů ITIL zaměřených na šablony a techniky implementace, trénink kvalifikace a budování týmu.

K těmto kurzům patří také Apollo 13 Simulation Workshop. Průběh řešení situace vzniklé při letu této vesmírné mise před 36 lety je typickým příkladem nasazení ITIL, paradoxně dávno před tím, než ITIL dostala svoje teoretické základy. V provedení CA je školení jedno až dvoudenní dobrodružnou hrou, kdy jsou účastníkům přiděleny různé role při řízení letu a spolupracují na záchraně posádky. Tímto praktickým cvičením si osvojí význam definice procesů ITIL a jasné komunikace. Protože jsem si hru mohl sám odzkoušet společně s týmem kolegů novinářů, mohu konstatovat, že Komenský by byl spokojen a spokojeni bezesporu odcházejí i běžní účastníci tohoto typu školení.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.