Analytické řešení pro personalizaci nabídky v potravinářském průmyslu

personalizace nabídky v potravinářském průmysluDigitální technologie mění nejen svět průmyslu, financí, zdravotnictví a dalších oblastí, ale přichází také do gastronomie. Společnosti SAP a Vivanda společně vytvořily řešení FlavorPrint pro personalizaci nabídky v potravinářském průmyslu. Využívají k tomu pokročilou analýzu dat, práci s kontextem a hlavně rozsáhlou databázi chutí.



Technologie FlavorPrint mapuje 16 000 aromatických látek, 33 chuťových kategorií a 17 textur, včetně nutričních charakteristik. Zahrnuje také neustále se rozšiřující katalog ingrediencí, produktů a receptů. Technologie byla vybudována na základě kulinářského výzkumu, studování senzorických vlastností potravin a chuťových preferencí konzumentů. Pro urychlení zpracování tak rozsáhlého množství dat využívá FlavorPrint platformu SAP HANA. Firmy z oblasti potravinářství tak mohou pomocí FlavorPrintu připravovat a dodávat nápoje a jídla šitá na míru chutím zákazníků.


 
  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   listopad - 2025   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
RSS kanál